Arty Chic -muotia House of Dagmarilta merkkivaatteiden ostossivustolla

Juuri nyt sinulla on mahdollisuus ostaa valittuja malleja House of Dagmarin kokoelmista 50 % alle normaalien myymälähintojen. Ostossivusto Campadre on valinnut trendikkäitä leninkejä, toppeja ja leggingsejä, jotka on valmistettu ihanista materiaaleista. Vaatteita myydään viiden päivän ajan.

Ruotsalaisen vaatemerkin House of Dagmarin kokoelmia kuvaa parhaiten nimitys Arty chic. Vaatteet erottuvat korkean laadun, trendikkyyden ja aistillisuuden yhdistelmästä. Kokoelmat yhdistävät glamourin ja räätälintyön kaikista hienoimpiin materiaaleihin. Naisellisuus, piilotettu seksikkyys ja aistillisuus tuovat Dagmarin vaatteisiin kiehtovaa mystiikkaa. Viikon ajan Campadrella myydään valittuja vaatteita House of Dagmarin kokoelmista 50 prosenttia alle normaalihintojen. Campadren ostostarjoukset ovat voimassa vain jäsenille. Eurooppalainen ostoskonsepti "private shopping club" on nyt tullut Skandinaviaan ja Suomeen. Jäsenenä voit tehdä ainutlaatuisia ostoksia kysyttyjen muoti- ja elämäntyylimerkkien tuotteista. Jäsenmäärä on rajoitettu. Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa www.campadre.fi. Lehdistökuvat http://www.campadre.fi/press/press-photos/

Avainsanat: