Hanki Guccia ja Costume Nationalia jopa 70 % alennuksella

Osta luksusmerkkejä jopa 70 % alle normaalien hintojen. Kuulostaako se uskomattomalta? Sitä se ei ole. Jäsenyyteen perustuva sivusto Campadre aloittaa useita kampanjoita, joissa voit ostaa lompakoita, muita asusteita ja muotia alle normaalihintojen huippumerkeiltä kuten Gucci, Prada ja Costume National. Ostaminen vaatii jäsenyyden, joka on ilmainen - mutta jäsenten lukumäärä on rajoitettu.

Ensimmäisenä myydään keskiviikosta 3.3. klo 13.00 alkaen Guccin lompakoita ja asusteita jopa 40-70 % alle normaalihintojen. Sinun tulee olla nopea, kampanja kestää vain 24 tuntia ja lompakoiden lukumäärä on rajoitettu. Torstaina 4.3. klo 13.00 on Pradan vuoro ja ensi viikolla alkaa Campadressa kampanja, jossa on Costume Nationalin muotia. Sisustuksesta kiinnostuneille voi olla kannattavaa kurkistaa Designers Guilt -kampanjaan, joka alkaa nyt perjantaina. Campadre on Skandinavian suurin ”Private Shopping Club”. Vain jäsenille tarkoitetut ostossivustot tulevat Euroopasta ja niistä on viime vuosien aikana tullut menestys Ranskassa, Iso-Britanniassa, Italiassa ja USA:ssa. Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa www.campadre.fi. Lehdistökuvat http://www.campadre.fi/press/press-photos/

Avainsanat: