Kirjoita tyylillä – Montblanc Campadre-ostossivustolla

Montblanc on tunnettu jo sukupolvien ajan korkealuokkaisten ja hienostuneiden kirjoitusvälineiden valmistajana - toisin sanoen kynien, joiden taso on ehdottoman korkea. Nyt voit hankkia itsellesi kynän, jota ei voi verrata tavalliseen kynään. Campadre.com -sivustolla on viikon ajan käynnissä kampanja, jossa on erityisesti valikoituja kyniä Montblancilta hinnoilla, jotka ovat jopa 40 % alle normaalihintojen. Kampanjatuotteina on myös erityisesti tähän valittuja kelloja ja kalvosinnappeja.

Aikarajoitteiset ja yksinomaan jäsenille tarkoitetut kampanjat ovat konsepti, joka helmikuusta alkaen on ollut suuri menestys Ruotsissa. Keskiviikkona 12. elokuuta klo 12.00 alkaa ostosivustolla campadre.com Montblanc-kampanja . Kyniä, kelloja ja täydellisiä kalvosinnappeja herrasmiehille on tarjolla 19. elokuuta asti. Hinnat ovat huomattavasti alle normaalien myyntihintojen. Montblanc on valmistanut kirjoitusvälineitä sadan vuoden ajan ja se on nykyään maailman tunnetuin ja arvostetuin kynämerkki. Viimeisten kymmenen vuoden aikana on tuotevalikoima laajentunut ja siihen kuuluu nyt kynien lisäksi nahkatavaroita ja ylellisiä kelloja sekä myös koruja, silmälasikehyksiä ja hajuvesi. – Kynä, jolla on oikea ulkomuoto ja paino ja josta on hyvä pitää kiinni tuo mukanaan ainutlaatuisen ylellisen tunteen. Nämä kynät kulkevat perintönä. Meistä on hienoa voidessamme tarjota jäsenillemme tuotteita vähän uudemmista Montblancin tuotelinjoista. Luonnollinen osa henkilön asua ovat kunnollinen kynä ja kello, sanoo Campadren toimitusjohtaja Krister Mossberg. Kampanjassa mukana olevat kynät kuuluvat Starwalker ja Meisterstück -sarjoihin. 140-osaista Meisterstück-sarjaa pidetään Montblancin kokoelmien lippulaivana. Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa www.campadre.com. Lisätietoja ja lehdistön sisäänkirjautuminen, ota yhteyttä: Krister Mossberg tj Campadre +46 (0)709-51 57 51 krister@campadre.com

Avainsanat: