Korkeatasoinen BVLGARI-kampanja Campadre.com ostossivustolla

Viikon ajan sinulla on mahdollisuus ostaa valikoituja Bulgarin koruja 50 prosentin alennuksella normaalihinnoista. Ostossivusto Campadre.com myy valittuja koruja klassisista kokoelmista Bulgari-Bvlgari, Bvlgari Parentesi Collection ja New Parentesi Collection.

Keskiviikkona 5. elokuuta klo 12.00 alkaa Campadre.com -sivustolla kampanja, jossa myydään valikoituja koruja Bulgarilta paljon normaaleja hintoja alemmilla hinnoilla. Kampanjaan kuuluvat korut ovat 18 karaatin valko- tai punakultaa ja niissä on kaiverrukset, jotka ovat tyypillisiä Bulgari-Bvlgari -kokoelmalle sekä Parentesi-kokoelmalle. — Bulgari on ollut johtava merkki italialaisissa luksus-koruissa jo yli sata vuotta. Olemme ylpeitä siitä, että voimme tarjota jäsenillemme Bulgarin koruja klassisista kokoelmista, sanoi Campadren toimitusjohtaja Krister Mossberg. Osallistuaksesi kampanjaan sinun tulee olla nopea — koruja on vain rajoitettu määrä ja kampanja jatkuu ainoastaan 12. elokuuta asti. Voidaksesi osallistua Campadren kampanjoihin sinun tulee olla jäsen. Jäsenyys on ilmaista, mutta jäsenten lukumäärä on rajoitettu. Keskiviikkona alkavassa kampanjassa myydään myös mm. Roberto Cavallin ja Smirkin tuotteita. Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa www.campadre.com. Lisätietoja ja lehdistön sisäänkirjautuminen, ota yhteyttä: Krister Mossberg CIO +46 (0) 709-515751 krister@campadre.com

Avainsanat: