Kysytyt lastenvaatemerkit - jopa 70 % alle myymälähintojen

Juuri nyt ovat ”Lasten vaatteet” teemana Campadren ostossivustolla. Löydät vaatteita lapsille monilta kivoilta merkeiltä kuten Moonkids, Rockefella ja Claire Kids. Vaatteita tarjotaan 50 prosenttia alle normaalihintojen, mutta sinun täytyy toimia nopeasti. Kampanja-aika on vain muutaman päivän.

Aikarajoitteiset kampanjat vain jäsenille – on konsepti, joka on helmikuusta alkaen ollut suuri menestys Skandinaviassa. Kysyttyjä tavaramerkkejä vaatteissa, asusteissa ja kodinsisustuksessa tarjotaan paljon alle myymälähintojen Skandinavian ensimmäisessä ostosyhteisössä Campadressa. Tulevalla viikolla alkaa monta kampanjaa, joissa on tarjolla lastenvaatteita sekä pienille tytöille että pojille. Tänään tiistaina 18.11. alkaa mm. ruotsalaisen Rockefellan kivojen rockin inspiroimien vaatteiden kampanja. Tästä päivästä alkaen löydät myös paitoja, hameita ja muita vaatteita hienoissa väreissä ja kuvioissa tanskalaiselta Claire Kids-merkiltä. Muita tämän viikon kampanjamerkkejä ovat tanskalainen Newfacts poikien vaatteineen ja Moonkids kivoine retrovaatteineen. Kampanjoihin osallistuminen vaatii Campadren jäsenyyden. Jäsenyys on ilmainen, mutta jäsenten määrä on rajoitettu. Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa www.campadre.fi. Lehdistökuvat http://www.campadre.fi/press/press-photos/

Avainsanat:

Yrityksestä

Campadre perustettiin marraskuussa 2008 ja se on Skandinavian ensimmäinen ja suurin jäsenyyteen perustuva kampanjasivusto, jolla on yli 150 000 jäsentä. Kesäkuusta 2009 alkaen Campadre on tarjonnut huippumerkkien vaatteita, asusteita, kodinsisustustuotteita ym. jopa 70 % alennuksella normaalista myyntihinnasta Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Tuotteet myydään rajoitetun ajan kestävissä kampanjoissa ja vain jäsenille. Jäsenyys on ilmaista, mutta jäsenten lukumäärä on rajoitettu.