Lastenvaatteita jopa 60 % alle myymälähintojen jäsenyyteen perustuvalla ostossivustolla

Aikarajoitetut kampanjat vain jäsenille on konsepti, joka on viime kuukausina ollut suuri menestys Skandinaviassa. Shopping community Campadre.fi -sivustolla voit ostaa haluttuja tuotemerkkejä hinnoilla, jotka ovat paljon alle myymälähintojen. Juuri nyt on tarjolla paljon lastenvaatteita eri merkeiltä.

Joka päivä alkaa uusia kampanjoita ostossivustolla. Tällä hetkellä ajankohtainen lastenvaatemerkki on ruotsalainen The Brand. Se on yhdistelmä muotia, rock n´ rollia ja leikkiä, mikä heijastuu vaatteista. — Lastenvaatteet ovat suosittuja Campadrella. Monet tuotteista myydään nopeasti loppuun. Me haluamme tarjota jäsenillemme merkkejä, joita muuten voisi olla vaikea ostaa tai ne voisivat tuntua liian kalliilta, sanoi Krister Mossberg, tj ja Campadren perustaja. Viikon kampanjoihin kuuluvat myös sellaiset lastenvaatemerkit kuin Cheeky Monkey ja Gangstar, jotka molemmat valmistavat ekologisia vaatteita lapsille. Campadren jäsenyys on ilmainen, eikä se velvoita sinua mihinkään Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa www.campadre.fi. Lehdistökuvat http://www.campadre.fi/press/press-photos/

Avainsanat:

Yrityksestä

Campadre perustettiin marraskuussa 2008 ja se on Skandinavian ensimmäinen ja suurin jäsenyyteen perustuva kampanjasivusto, jolla on yli 150 000 jäsentä. Kesäkuusta 2009 alkaen Campadre on tarjonnut huippumerkkien vaatteita, asusteita, kodinsisustustuotteita ym. jopa 70 % alennuksella normaalista myyntihinnasta Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Tuotteet myydään rajoitetun ajan kestävissä kampanjoissa ja vain jäsenille. Jäsenyys on ilmaista, mutta jäsenten lukumäärä on rajoitettu.