Odd Molly Campadre.com-sivustolla

Maanantaina 5.10. klo 12.00 alkaa Campadrella kampanja, jossa on tarjolla valikoima vaatteita Odd Molly -merkiltä. Tunikoita ja leninkejä hinnoilla, jotka ovat paljon alle myymälähintojen. Osallistuaksesi kampanjaan sinun tulee olla nopea - Campadren kampanjat kestävät vain muutaman päivän.

Aikarajoitteisia kampanjoita vain jäsenille - tämä liikeidea on helmikuusta alkaen ollut suuri menestys. Muutaman päivän ajan on Campadre.com -sivustolla tarjolla valikoituja vaatteita Odd Molly -tuotemerkiltä jopa 60 prosentin alennuksella normaalihinnoista. Ruotsalainen Odd Molly on tunnettu omasta tyylistään ja omintakeisesta luonteestaan. Kampanjoihin osallistuminen vaatii sivuston jäsenyyden, sillä Campadre on jäsenyyteen perustuva sivusto. Jäsenyys on maksuton, eikä velvoita sinua mihinkään. Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa www.campadre.com. Lehdistökuvat http://www.campadre.dk/press/press-photos/

Avainsanat: