Odd Molly Campadre.com-sivustolla

Maanantaina 5.10. klo 12.00 alkaa Campadrella kampanja, jossa on tarjolla valikoima vaatteita Odd Molly -merkiltä. Tunikoita ja leninkejä hinnoilla, jotka ovat paljon alle myymälähintojen. Osallistuaksesi kampanjaan sinun tulee olla nopea - Campadren kampanjat kestävät vain muutaman päivän.

Aikarajoitteisia kampanjoita vain jäsenille - tämä liikeidea on helmikuusta alkaen ollut suuri menestys. Muutaman päivän ajan on Campadre.com -sivustolla tarjolla valikoituja vaatteita Odd Molly -tuotemerkiltä jopa 60 prosentin alennuksella normaalihinnoista. Ruotsalainen Odd Molly on tunnettu omasta tyylistään ja omintakeisesta luonteestaan. Kampanjoihin osallistuminen vaatii sivuston jäsenyyden, sillä Campadre on jäsenyyteen perustuva sivusto. Jäsenyys on maksuton, eikä velvoita sinua mihinkään. Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa www.campadre.com. Lehdistökuvat http://www.campadre.dk/press/press-photos/

Avainsanat:

Yrityksestä

Campadre perustettiin marraskuussa 2008 ja se on Skandinavian ensimmäinen ja suurin jäsenyyteen perustuva kampanjasivusto, jolla on yli 150 000 jäsentä. Kesäkuusta 2009 alkaen Campadre on tarjonnut huippumerkkien vaatteita, asusteita, kodinsisustustuotteita ym. jopa 70 % alennuksella normaalista myyntihinnasta Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Tuotteet myydään rajoitetun ajan kestävissä kampanjoissa ja vain jäsenille. Jäsenyys on ilmaista, mutta jäsenten lukumäärä on rajoitettu.