Uusi ostokonsepti tarjoaa korkealaatuisia tavaramerkkejä — vain jäsenille

Uusi ostotapa on kotiutunut Eurooppaan viime vuosien aikana - korkealaatuisten tavaramerkkien ostaminen ostosyhteisöiden kautta, jotka ovat avoinna vain jäsenille. Nyt on tämä trendi saapunut Suomeen. Skandinavian ensimmäinen shopping community Campadre.fi tarjoaa juuri nyt kampanjoita, joissa on myynnissä tuotteita merkeiltä kuten Pepe Jeans, Lexington, Esprit ja Calvin Klein — jäsenhinnoilla, paljon alle myymälähintojen.

Tuotteiden myyminen aikarajoitteisissa kampanjoissa Internetin kautta mahdollistaa sen, että Campadre voi tarjota niitä 70 prosenttia alle normaalien hintojen. Tarjolla on johtavia merkkejä muodin, asusteiden ja kodintuotteiden aloilta. — Jäsenperusteiset ostosyhteisöt ovat yksi nopeimmin kasvavista trendeistä Euroopassa tällä hetkellä. Annamme jäsenillemme mahdollisuuden ostaa korkealaatuisia tavaramerkkejä ja tuotteita erittäin edullisilla hinnoilla, sanoo Krister Mossberg, tj ja Campadren perustaja. Joka päivä kello 12.00 alkaa uusia kampanjoita. Tällä viikolla avautuu kampanjoita, joissa myydään tunnettuja tavaramerkkejä kuten Pepe Jeans ja Lexington. Kampanjat kestävät vain muutaman päivän ja ainoastaan jäsenet saavat ostaa tuotteita erikoishinnoilla. Jäsenyys on ilmaista, mutta jäsenten lukumäärää tullaan rajoittamaan. — Tavaramerkeille konsepti merkitsee nopeaa myyntiä suljetulle kohderyhmälle sekä hyvää markkinointimahdollisuutta jäsenyyteen perustuvassa ympäristössä, sanoo Krister Mossberg, tj ja Campadren perustaja. Campadre on ensimmäisenä yrityksenä tuonut tämän ostokonseptin Skandinaviaan ja sillä on tällä hetkellä 200 000 jäsentä Norjassa, Suomessa, Tanskassa ja Ruotsissa. Jäsenyyteen perustuvat ostossivustot ovat alunperin eurooppalainen ilmiö ja tämä ostotrendi on siellä laajentunut viimeisten vuosien aikana. Esimerkki on espanjalainen BuyVIP, www.buyvip.com, joka aloitti toiminnan 2006 ja sillä on nyt yli 4,4 miljoonaa jäsentä viidessä eri Euroopan maassa. Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa www.campadre.fi. Lehdistökuvat http://www.campadre.fi/press/press-photos/

Avainsanat: