CapMan laskee liikkeeseen 5 110 000 uutta osaketta suunnatussa annissa

CapMan Oyj pörssitiedote
28.2.2019 klo 8.00

CapMan laskee liikkeeseen 5 110 000 uutta osaketta suunnatussa annissa

CapMan Oyj (”CapMan”) laskee suunnatussa annissa liikkeeseen 5 110 000 CapManin uutta osaketta, mikä vastaa noin 3 prosenttia CapManin osakekannasta. Uudet osakkeet rekisteröidään kaupparekisteriin arviolta 28.2.2019 ja ne tuottavat omistajilleen osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä lähtien. Osakkeet haetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:ssä yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa rekisteröintiä seuraavasta päivästä alkaen. Merkintöjen seurauksena CapManin osakkeiden määrä nousee 152 453 966 osakkeeseen.

JAM Advisors Oy:n (”JAM Advisors”) omistajille suunnattu anti on osa järjestelyä, jossa CapMan hankkii 60 prosenttia JAM Advisorsin osakekannasta. Järjestelyn täytäntöönpanon ehdot, mukaan lukien Finanssivalvonnan hyväksyntä, ovat täyttyneet. Järjestelystä tiedotettiin 31.1.2019.

Niko Haavisto, talousjohtaja, CapMan Oyj, p. +358 50 465 4125

Jakelu:
www.capman.com/fi

CapMan on johtava pohjoismainen aktiivista arvonluontityötä tekevä pääomasijoittaja. Tarjoamme laajan kirjon sijoitustuotteita ja palveluita. Olemme kehittäneet satoja yhtiöitä ja kiinteistöjä ja luoneet merkittävää arvoa viimeiset 30 vuotta yhtenä pääomasijoitusalan edelläkävijöistä Pohjoismaissa. Palveluksessamme on 120 pääomasijoittamisen ammattilaista ja hallinnoimme yhteensä yli 3 miljardin euron pääomia. Tavoitteenamme on tarjota houkuttelevia tuottoja ja innovatiivisia ratkaisuja sijoittajille. Toimimme laajasti listaamattomalla markkinalla paikallisesti erikoistuneiden tiimien kautta. Nykyiset sijoitusalueemme kattavat kohdeyhtiösijoittamisen, kiinteistösijoittamisen ja infrastruktuurisijoittamisen. Palveluliiketoimintaamme kuuluvat hankinta- ja ostotoiminnan, varainhankinnan sekä rahastojen hallinnoinnin palvelut. www.capman.com/fi

JAM Advisors on suomalainen teknologisiin ratkaisuihin vahvasti keskittyvä analyysi-, raportointi- ja varainhoitoyhtiö. Yhtiön palvelukokonaisuuden ytimessä on sen kehittämä ainutlaatuinen X-Ray palvelualusta, joka mahdollistaa asiakkaille räätälöidyn koontiraportoinnin, kokonaisvarallisuuden läpivalaisun ja analysoinnin sekä asiakkaan tarpeisiin räätälöidyn varainhoidon. Yhtiö toimii Helsingissä ja sillä on 25 työntekijää. www.jamadvisors.fi