Froosh uskoo hedelmien kykyyn tehdä ihmisille hyvää

Värikkäillä ja hauskoilla etiketeillä varustetuista hedelmäsmoothieistaan tunnettu Froosh on kasvattanut liiketoimintaansa voimakkaasti viimeisten parin vuoden aikana. Kesäkuun alussa Froosh lanseerasi ensimmäisen laajan mediakampanjansa Suomessa ja Ruotsissa. Kampanjan pääosissa nähdään ja kuullaan Frooshin työntekijöitä.

Terveelliset smoothiet ovat nopeasti löytäneet kohderyhmänsä terveydestään ja hyvinvoinnistaan huolehtivista kuluttajista. Froosh hedelmäsmoothiet tehdään vain ja ainoastaan hedelmistä ja marjoista, ilman mitään lisättyjä aineita.

Nyt Froosh on lanseerannut ensimmäisen laajan mainoskampanjansa, joka näkyy ja kuuluu sekä Suomessa että Ruotsissa.

Yrityksemme ja tuotteemme ovat herättäneet kasvavaa kiinnostusta kuluttajien keskuudessa kuluneen vuoden aikana, ja jakeluverkostomme on nykyään jo hyvin kattava. Haluamme tuoda suuren yleisön tietoisuuteen sen, mikä meille on tärkeää – enemmän hedelmiä päivässä auttaa voimaan hyvin,” kertoo Mikko Tavi, Froosh Oy:n markkinointiassistentti.

Frooshin viesti on varsin yksinkertainen: Suurin osa ihmisistä syö liian vähän hedelmiä. Froosh-hedelmäsmoothiet ovat hyvä ja helppo tapa nauttia niitä enemmän. Kampanja näyttää Frooshin työntekijöitä malawilaisella hedelmäfarmilla Afrikassa osallistumassa sadonkorjuuseen.

Osana fruit farm –ohjelmaamme haluamme antaa jokaiselle työntekijällemme mahdollisuuden käydä tutustumassa johonkin eri puolilla maailmaa sijaitsevista hedelmäviljelmistä. Haluamme lisätä ymmärrystämme hedelmistä ja niiden viljelemisestä, sekä siitä, millainen merkitys niillä on suuremmassa mittakaavassa. Noin 50 % Froosh hedelmäsmoothieissa käytettävistä hedelmistä tulee kehittyvistä maista. Siksi meille on tärkeää nähdä itse ja välittää tietoa siitä, minkälainen myönteinen vaikutus hedelmäviljelmillä on paikallisille yhteisöille, ” sanoo Teemu Nurhonen, Froosh Oy:n Country Manager.

Froosh Suomen ensimmäinen fruit farm –matka toteutettiin syksyllä 2013 yhteistyössä R-kioskin kanssa. Matkakohteena oli tuolloin Peru ja paikalliset passionhedelmäviljelmät. Froosh tulee jatkossakin toteuttamaan fruit farm –matkoja yhdessä kuluttajien ja yhteistyökumppaneidensa kanssa, tarkoituksenaan lisätä tietoisuutta hedelmien voimasta. Seuraava fruit farm -matka on suunnitteilla syksyksi 2014.

Nyt lanseerattu kampanja on toteutettu yhteistyössä tukholmalaisen mainostoimiston Ahlstrand & Wållgrenin kanssa. Kampanja koostuu ulko-, radio-, printti- ja digitaalisesta mainonnasta.

Lisätiedot:

Marketing Assistant, Mikko Tavi, mikko.tavi@froosh.fi, puh. 050 522 1909

Country Manager, Teemu Nurhonen, teemu.nurhonen@froosh.fi, puh. 050 401 0114

Tuotekuvat ja logo toimitukselliseen käyttöön: http://www.froosh.fi/contact.php

Froosh Oy on hedelmäsmoothieiden maahantuontiin, myyntiin ja markkinointiin keskittyvä yritys. Se on ruotsalaisen Froosh AB:n tytäryritys. Froosh perustettiin Ruotsissa vuonna 2004, ja se on tänä päivänä Pohjoismaiden markkinajohtaja smoothiekategoriassa. Yrityksellä on maakohtaiset myynti- ja markkinointiorganisaatiot kaikissa Pohjoismaissa, ja sen tuotteita myydään kaikkiaan jo yli kymmenessä maassa. Suomessa Froosh on nopeimmin kasvava smoothiebrandi ja on saavuttanut merkittävän markkina-aseman. Froosh hedelmäsmoothiet sisältävät ainoastaan  hedelmää ja marjoja, eivät lainkaan keinotekoisia lisä- tai väriaineita, säilöntäaineita tai lisättyä sokeria.