Helpotusta jouluähkyyn - Cynaflora artisokkavalmiste edistää ruoansulatusta

Joulunajan raskaat herkut pistävät vatsan hyvinvoinnin koetukselle. Cynaflora artisokkavalmiste on kehitetty edistämään erityisesti rasvojen ruoansulatusta sekä helpottamaan vatsan turvotusta aterian jälkeen.

Turvonnut olo vatsassa on monelle tuttu vaiva erityisesti joulunaikaa kun pitkä herkuttelujakso laittaa ruoansulatuksen koville. Epäsäännöllinen ateriarytmi ja raskaat ruoat tuntuvat epämukavana olona ja vatsan turvotuksena. Tanskalainen Mezina A/S kehitti villiyrteistä ja latva-artisokasta korkealaatuisen Cynaflora ravintolisän vatsan hyvinvointiin edistämään ruoansulatusta, helpottamaan ilmavaivoja ja vatsanturvotusta.

Kasvit tekevät hyvää vatsalle

Ruuansulatuselimistön vaivojen hoidossa yrteillä on pitkät perinteet. Suuri osa nykyisistä vatsalääkkeistä pohjautuu kasvikunnasta saataviin luonnon omiin vaikuttaviin aineisiin. Cynafloran tehoaineita ovat vatsalle, maksalle ja sapelle hyväksi olevat yrtit; latva-artisokka, keltakatkero, maarianohdake ja voikukka.

Latva-artisokka tehostaa rasvaisen ja raskaan ravinnon sulamista.

Runsaan foolihappo- ja kaliumpitoisuuden lisäksi se sisältää runsaasti vaikuttavia fytokemikaaleja kuten betakaroteenia, kalsiumia, rautaa, magnesiumia, kaliumia, riboflaviinia (B2- vitamiinina) ja sinkkiä.

Keltakatkero edistää ruoansulatusta. Maarianohdakkeen sisältämä antioksidantti, silymariini tehostaa maksan toimintaa sekä nopeuttaa ei-toivottujen aineiden poistumista kehosta. Voikukalla on vahvistavia ja virkistäviä ominaisuuksia, se helpottaa vatsan turvotusta ja edesauttaa sen toimintaa.

Helpottaa raskaan aterian sulamista

Cynaflora sopii aikuisille raskaan ruoan sulatukseen ja vatsan toimintaan.
Annostus 1-2 tabl. päivässä viisitoista minuuttia ennen ruokailua tai heti raskaan aterian jälkeen.

Myynnissä terveys- ja luontaistuotekaupoissa, luontaistuoteosastoilla sekä terveystuotteiden suomalaisissa verkkokaupoissa joulukuusta 2013 alkaen.

Pakkauskoko 75 tablettia, suositushinta n. 24 €.

Tuotenäytteet ja tiedustelut:

Mezina Oy, puh. 010 422 1580, finland@mezina.com, www.mezina.fi

Kuvatiedustelut myös: Sari Selkälä, Viestintätoimisto Caprice Consulting Oy, puh. 040 775 8804 sari@capriceconsulting.fi

Mezina A/S on tanskalainen perheyritys, joka on kehittänyt ja tuottanut korkealaatuisia ravintolisiä jo yli 30 vuotta Pohjois-Euroopan markkinoille. Konsernin Suomen tytäryhtiö Mezina Oy on Luontaistuotteiden Tukkukaupan liiton jäsenyritys. Mezina Oy:n tuotteita myy Suomessa yli 800 jälleenmyyjää: apteekit, luontaistuotekaupat ja –osastot, terveystuotekaupat sekä kotimaiset terveystuotteiden verkkokaupat.