KONJAK ON SUOMEN SUURIN PUDOTTAJA 2014 -PÄÄYHTEISTYÖKUMPPANI

KONJAK laihdutusvalmiste on SUURIN PUDOTTAJA -ohjelman pääyhteistyökumppani. Terveellinen kuituvalmiste KONJAK sopii tukemaan erityisesti suurten pudottajien laihtumista terveellisellä vähäkalorisella ravinnolla. Yhteistyökumppanuuden myötä tavoittelemme tuotteellemme laajinta mahdollista kansallista näkyvyyttä ensi kevään laihdutussesongin aikana.

Konjak on Suomessa myytävistä turvallisista laihdutusvalmisteista ainoa ravintolisä, jonka kaikilla ainesosilla on EU:n vahvistamat laihtumista tehostavat terveysväitteet.

Ihmepilleriä laihtumiseen ei ole

Konjak tarjoaa konkreettista apua laihduttajan pahimpaan haasteeseen, mielitekojen hallintaan ja ateriarytmin säännöllistämiseen. Konjakin sisältämä vesiliukoinen glucomannankuitu täyttää vatsaa ja tehostaa laihtumista. Konjakin kromi tasaa verensokeria helpottaen makeanhimoa ja napostelun tarvetta. Puolta tuntia ennen päivän kolmea pääateriaa otetut tabletit ohjaavat laihduttajan rytmittämään ruokailuaan ja nauttimaan riittävästi raikasta vettä.

Konjak on tanskalainen Mezina AS:n vuonna 2011 kehittämä korkealaatuinen ravintolisä. Yhdessä vähäkalorisen, säännöllisesti nautitun ravinnon kanssa Konjak tehostaa ja helpottaa laihtumista. Tästä syystä asiakkaiden kokemukset ja terveydenhoidon ammattilaisten palaute Konjakista on ollut niin loistavaa.

Konjak ja suuret pudottajat

Mezina haluaa olla vastuullisesti mukana tukemassa ylipainon kanssa kamppailevia. Kestävän painonpudotuksen saavuttamiseksi tarvitaan pysyviä muutoksia elämäntavoissa, terveellinen ruokavalio ja riittävästi liikuntaa. Konjak auttaa pudottamaan painoa, koska se helpottaa laihduttamisen kovimmassa haasteessa; syömisen ja mielitekojen hallinnassa.

Suurin pudottaja ei ole se joka laihtuu nopeimmin ja eniten, vaan se, joka pääsee järkevillä valinnoilla normaalipainoon muuttamalla elintapansa pysyvästi terveellisiksi. Tässä haasteessa Konjakista on aidosti apua.

Lisätietoa ja tuotenäytteet: finland@mezina.com

Yhteistyöterveisin

Mezina Oy

Lissu Suursalmi, toimitusjohtaja

Puh. 010 422 1580, 050 563 8372, ls@mezina.com, JHC, Hirsalantie 11, 02420 Jorvas www.mezina.com

SUURIN PUDOTTAJA (Suomi, 4. tuotantokausi) AVA / MTV kevät 2014

Tällä kaudella Suurin Pudottaja – ohjelmaan valittiin 10 paria; sisaruksia, ystäviä, veljeksiä ja aviopareja. Kilpailijat asuvat 10 viikkoa Suurin Pudottaja – leirillä ja jokaisen kilpailuviikon päätteeksi he valitsevat vähiten painoaan tiputtaneista kilpailijoista kilpailijan joka joutuu kotiin. Leirin jälkeen kilpailijat tiputtavat painoaan vielä kotonaan parin kuukauden ajan, kunnes kohtaavat toisensa jälleen finaalipunnituksessa. Neljän ja puolen kuukauden uurastus huipentuu vaa’alla, kun yksi kilpailijoista voittaa itselleen Suurin Pudottaja – tittelin ja 30 000 euroa. Myös paras kotipudottaja palkitaan. Hänen palkintonsa on 5 000 euroa.

Uusin Suurin Pudottaja -kausi keskittyy kilpailijoiden tarinoihin ja niihin uskomattomiin muodonmuutoksiin, jota kilpailijoille tapahtuu kilpailuviikkojen aikana. Leirin aikana he pääsevät ennennäkemättömään rääkkiin huippuvalmentajien johdolla, kun personal trainerit Jenni Levävaara ja Mikko Nummenmaa puskevat kilpailijoita aina hurjempiin suorituksiin ja ylittämään itsensä niin henkisesti kuin fyysisesti. Ohjelman juontaa Lola Wallinkoski.

Kauden aikana nähdään miten kilpailijat taistelevat fyysisten haastekilpailujen voitoista, juoksevat puolimaratonin, joutuvat kohtaamaan herkullisia houkutuksia, vaihtavat joukkueita ja kerta toisensa jälkeen onnistuvat, tai pettyvät vaa’alla. Kilpailijoista painavin aloittaa urakkansa 190 kilosta ja kisan kevyin 90 kilosta. Kilpailijoita motivoivat kotona odottavat lapset, tulevat häät, haave omasta perheestä, toive terveemmästä elämästä tai yksinkertaisesti se, että kilot estävät normaalin elämisen. Kaikilla kilpailijoilla on sama päämäärä – tiputtaa mahdollisimman paljon painoa ja tehdä iso elämänmuutos.