Palkinto harmaan talouden vastavoimalle  Rustholli Remontit palkittiin vuoden Start Up –ketjuna

Suomen Franchising-yhdistyksen järjestämässä Frannyawards gaalassa Rustholli Remontit valittiin Vuoden Start Up –ketjuksi 2014. Valinta perustui ansiokkaaseen ja vastuulliseen tekemiseen uuden franchisingketjun rakentamisessa.

Tuomariston mukaan Rustholli Remontit on esimerkillinen harmaan talouden vastavoima alalla, joka kärsii yksittäisten epärehellisten toimijoiden aiheuttamasta kyseenalaisesta maineesta. Rustholli on lyhyessä ajassa rakentanut ketjukonseptinsa uskottavaksi paketiksi ja on rekrytoinut ketjuunsa ensimmäisiä yrittäjiä. Valinnan suoritti Suomen Talousverkko.

Palkinnon saaminen alan ammattilaisilta on viesti, että olemme tehneet oikeita asioita. Visiomme on ollut alusta asti kirkas, ja kunniamaininnan saaminen oli ensimmäinen askel matkalla kohti valtakunnallisesti tunnettua rehellistä ja luotettavaa remonttiketjua”, iloitsee Rustholli Remontit Oy:n toimitusjohtaja Jarmo Sassali.

Rusthollin valtakunnallinen uusien yrittäjien rekrytointi käynnistyi maaliskuussa. Tavoitteena on kasvattaa Rustholli-ketjusta 30 yrittäjän verkosto vuoteen 2020 mennessä. Kuluvana vuonna suunnitteilla on avata neljästä kuuteen uutta toimipistettä Etelä-Suomessa.

Kiinnostus Rustholli-yrittäjyyttä kohtaan on ollut odotettua suurempaa, lyhyessä ajassa olemme saaneet yli 200 erinomaista hakemusta. Franchisingyrittäjyys selvästikin koetaan hyvänä vaihtoehtona siirtyä palkkatyöstä yrittäjäksi. Franchisingyrittäjänä hallinnoinnista ja markkinoinnista säästyvän ajan pystyy käyttämään itse työn tekemiseen, yrittäjän eduin. Yritysten siirtyessä enemmän toimintojen ulkoistukseen, tulee franchisingyrittäjyys varmasti lisääntymään ihmisten pohtiessa pysyvämpiä vaihtoehtoja aiemmin varmaan palkkatyöhön”, arvioi Sassali tulevaisuuden näkymiä.

Lisätietoa:

Rustholli Remontit Oy

Jarmo Sassali, toimitusjohtaja, puh. 040 595 6425, jarmo.sassali@rustholli.fi

Harri Vuorinen, kehitysjohtaja, puh. 044 550 0678, harri.vuorinen@rustholli.fi

Kuvia toimitukselliseen käyttöön http://www.rustholli.fi/yritys/media

Rustholli-ketju on erikoistunut kodin sisäpuolisiin remontteihin. Ketjun liikevaihto 2013 oli 3,3 M€, ja se työllistää 30 rakennusalan ammattilaista. Remontit toteutetaan avaimet käteen -periaatteella, jolloin asiakas saa yhdellä sopimuksella kaikki remonttiin liittyvät palvelut sekä materiaalit. Rustholli-brändi on syntynyt vuonna 1997 ja sen nimissä on tehty jo yli 16.000 kodin remonttia.