Porvoon Pizzataxi junnukiekkoa tukemaan

Pizzataxi ja porvoolainen jääkiekkoseura Hunters (Porvoo-Borgå Hunters Ice-Hockey ry) solmivat yhteistyösopimuksen, joka kerryttää varoja seuran juniorikiekkoilijoille. Pizzataxi antaa jokaisen tilauksen loppusummasta 10 % bonusta seuran juniorijaokselle ja tukee näin nuorten kiekkoilijoiden harrastusta.

Porvoon Pizzataxin yrittäjä Ali Riza Suslu on innoissaan yhteistyön käynnistymisestä. Saksalais-turkkilainen Ali on suorittanut Saksassa jalkapallovalmentajan koulutuksen, pelimiehiä siis itsekin.

” Junioriurheilu on minulle aina lähellä sydäntä. Futis tai lätkä, pääasia, että nuoret liikkuvat. Yrittäjänä minulle oli selvää, että haluan olla mukana tukemassa junioriurheilua. Pizzataxi-ketjun malli joukkueen tilille kertyvästä bonuksesta on mainio tapa kerryttää junnujen kassaa”, iloitsee tuore yrittäjä.

Pizzataxi-ketju käynnisti ensimmäisen junioritoimintaa tukevan yhteistyön vuoden vaihteessa Espoon Kalajärvellä Pohjois-Espoon Ponnen (PEP) jalkapallojunioreiden kanssa. Espoon yhteistyömallista on saatu hyviä kokemuksia, joita halutaan monistaa myös muilla paikkakunnilla paikallisen urheiluseuran kanssa.

Haluamme tukea nuorten urheiluharrastusta paikallisella yhteistyömallilla. Lasten ja nuorten harrastusmaksut kasvavat jatkuvasti, rahaa kuluu entistä enemmän esimerkiksi matkakuluihin. Junioriurheiluun on vaikea saada sponsoreita ja kasvavat kustannukset rasittavat vanhempien kukkaroa. Yhteistyöllä kertyviä bonuksia voidaan käyttää mm. harjoitusvuoromaksuihin ja joukkueiden peli- ja turnausmatkojen kustannusten kattamiseen”, kertoo Pizzataxi-ketjun ketjupäällikkö Juhani Kotro.

Porvoossa yhteistyö käynnistyy perinteisillä kevätmarkkinoilla perjantaina 23.5., jolloin 15 Hunters junioria liikkuvat Pizzataxin väreissä Porvoon keskustassa ja torilla. Jaossa on markkinaväelle etuseteleitä torin laidalle vappuaattona avattuun uuteen Pizzataxiin.

Lisätietoa:

Helsingin Pizzapalvelu Oy – Pizzataxi

Ketjupäällikkö Juhani Kotro, 0400-845 355, juhani.kotro@pizzataxi.fi, www.pizzataxi.fi

30.4.2014 avattu Pizzataxi Porvoo, Lundinkatu 14, 06100 Porvoo.

Pizzataxi on suomalainen, 1985 perustettu pizzaketju. Pizzataxi-ketjulla on 25 myymälää pääkaupunkiseudun ja Uudenmaan alueella ja sen kaikissa toimipaikoissa toimii franchising-yrittäjä. Ketjun liikevaihto 2013 oli n. 7 M€ ja se työllistää n.125 henkilöä.

Pizzataxi antaa jokaisen tilauksen loppusummasta 10 % bonusta seuran juniorijaokselle ja tukee näin nuorten harrastusta.