Kala saapuu Kamppiin – Uusi Kalaravintola aukeaa helmikuussa

Kalaravintoloiden parvi kasvaa uudella yksilöllä. Belgialaisiin oluisiin painottunut Leijuva Lahna avaa ovensa helmikuussa Eerikinkatu 14:sta!

Nyt myös Kamppi saa oman kalansa, kun Kalaravintolaketjun uusin yksilö muuttaa Eerikinkadulle. Leijuva Lahna edustaa vahvasti taattua kalaravintoloiden laatua, mutta ravintolan painopiste on muita ravintoloita enemmän belgialaisissa oluissa. Lisäksi uutena osa-alueena ravintola tarjoaa hyvän juoman ystäville myös herkullista pientä syötävää kuten maukkaita tapaksia ja toasteja, sekä tulevaisuudessa myös belgialaistyylistä pubiruokaa.

Leijuvan Lahnan viihtyisän sisustuksen ovat loihtineet sisustussuunnittelijat Johanna Sipilä ja Seija Strand Resta Servaalista. Tyyliltään ravintola on klassinen, mutta samalla belgialaisen kepeä. Ravintolassa on 74 asiakaspaikkaa, 10 hengen kabinettitila, joka on asiakkaiden käytössä maksutta, sekä kesäisin pieni terassi.

Ravintolan juomavalikoima on luonnollisesti laaja, sekä laadukas. Leijuvassa Lahnassa on yhteensä 19 hanaa, joista saa myös useita belgialaisia oluita. Lisäksi ravintola tarjoaa runsaan valikoiman siidereitä ja oluita pullossa, sekä oman viinikaapin takaaman erinomaisen viinivalikoiman.

Yksikkö: Leijuva Lahna

Osoite: Eerikinkatu 14, 00100 Helsinki

Lisätiedot:

Delifox Ravintolat Oy

Markku Orasmaa, Toimitusjohtaja

e-mail: markku.orasmaa@delifox.fi

tel. 09 3508 3732

gsm. 050 597 3034

Delifox Ravintolat Oy on ravintola-alalla toimiva yritys, johon kuuluu 9 ravintolaa pääkaupunkiseudulla. Ravintolaperheeseen kuuluvat laajasta olutvalikoimasta tunnetut ns. kalaravintolat, eli Vastarannan Kiiski, Janoinen Lohi, Hilpeä Hauki, Punavuoren Ahven, Kaunis Kampela ja Leijuva Lahna. Lisäksi Delifox-ravintoloihin kuuluvat ravintola Black Door, Rock Bar The Stage, sekä  ravintola Moms.

Delifox -ravintolat työllistävät yli 100 alan ammattilaista ja yrityksen liikevaihto vuonna 2012 ylittää 6 miljoonaa euroa. Delifox Ravintolat Oy:n omistaa kotimainen yksityinen Captol Invest–konserni. Lisätiedot www.delifox.fi