Castellum nimittää Business Area Managerin Helsinkiin

Henrik Stadigh on rekrytoitu vastikään perustettuun Business Area Managerin tehtävään Castellumilla Helsingissä. Hän tulee tehtävään kiinteistösijoitusyhtiö Spondan liiketoimintajohtajan paikalta. Henrik Stadighilla on pitkä kokemus useista johtajan tehtävistä kiinteistöalalla, muun muassa kauppakeskusten ja kiinteistörahastojen liiketoiminnoista.

Helsingin Castellumin Business Area Managerina Henrik tulee vastaamaan Castellumin Suomen toimintojen rakentamisesta. Huomio tulee keskittymään oman organisaation rakentamiseen Helsingissä ja kiinteistösalkun kehittämiseen.

On erittäin mukava toivottaa Henrik Stadigh tervetulleeksi Castellumille ja ottaa seuraava askel Suomeen asettumisessa. Helsinki on erittäin kiinnostava markkina, jossa näemme suurta kasvupotentiaalia. Kun Henrik on paikan päällä, voimme jatkaa kasvamista ja toteuttaa päämääräämme, joka on kiinteistökannan kasvattaminen Helsingin keskustassa”, sanoo Castellumin konsernijohtaja Henrik Saxborn.

Castellum tuli Suomen markkinoille kesäkuussa 2018 ostettuaan Skandia Fastigheterilta Ruoholahden toimistoalueella sijaitsevan toimistokiinteistön Salmisaarenaukio 1.

”Olen innoissani saadessani auttaa Castellumin asettumisessa Suomen markkinoille. Toivon, että voin jakaa asiantuntemuksenija osaamiseni Suomen kiinteistöalalta sekä kokemukseni menestyksekkäiden ja vahvan joukkuehengen omaavien tiimien rakentamisesta”, sanoo Henrik Stadigh.

Henrik Stadigh aloittaa uudessa tehtävässään 18. maaliskuuta 2019.

Lisätietoja:

Henrik Saxborn, toimitusjohtaja Castellum, +46 (0)31 60 74 50
Henrik Stadigh,

Castellum on Ruotsin suurimpia pörssinoteerattuja kiinteistöyhtiöitä. Kiinteistösijoitusten arvo on yhteensä

89,2 miljardia Ruotsin kruunua. Omaisuus koostuu pääasiassa toimisto-, varasto- ja logistiikkakiinteistöistä sekä yhteiskuntakiinteistöistä, joissa on vuokrattavaa alaa yhteensä 4,3 milj. m2. Castellum toimii hajautetun organisaation kautta ja on vahvasti läsnä 20 kaupungissa Ruotsissa sekä Kööpenhaminassa ja Helsingissä.
   Vuonna 2018 Castellum sai useita liiketoimintansa kestävyyttä koskevia tunnustuksia. Muun muassa GRESB arvioi Castellumin maailman johtavaksi toimijaksi (Global Sector Leader) toimisto- ja logistiikkakiinteistöjen sektorilla, ja kestävyysraportoinnissa Castellum on saavuttanut kulta-tason EPRA:n (European Public Real Estate Association) arvioinnissa. Castellum on lisäksi ainoana pohjoismaisena kiinteistö- ja rakennusyhtiönä valittu Dow Jones Sustainability -indeksiin (DJSI), johon kuuluu yritystoiminnan kestävyydessä parhaiten menestyviä yrityksiä maailmanlaajuisesti.
   Castellumin osake noteerataan Tukholman pörssissä (Nasdaq Stockholm Large Cap).

Castellum AB (publ), Box 2269, SE-403 14 Göteborg  |  Y-tunnus 556475-5550   |  Puh  +46 (0)31 60 74 00

Avainsanat:

Lainaukset

”On erittäin mukava toivottaa Henrik Stadigh tervetulleeksi Castellumille ja ottaa seuraava askel Suomeen asettumisessa. Helsinki on erittäin kiinnostava markkina, jossa näemme suurta kasvupotentiaalia. Kun Henrik on paikan päällä, voimme jatkaa kasvamista ja toteuttaa päämääräämme, joka on kiinteistökannan kasvattaminen Helsingin keskustassa”
Castellumin konsernijohtaja Henrik Saxborn
Henrik Stadigh