Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen ilmoitus omistusosuuden muuttumisesta Caverion Oyj:ssä

Caverion Oyj Pörssitiedote 9.12.2016 klo 14.30

Caverion Oyj on 9. joulukuuta 2016 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen liputusilmoituksen, jonka mukaan Solero Luxco S.à r.l. –nimisen yhtiön (”Solero Luxco”, välillisesti Triton Fund IV:n omistuksessa) omistus Caverionista on ylittänyt 5 prosentin rajan. Ilmoituksen mukaan raja ylitettiin 8. joulukuuta 2016.

Ilmoituksen mukaan Solero Luxcon omistus Caverionista on 8. joulukuuta 2016 noussut 6 530 473 osakkeeseen, mikä vastaa 5,20 prosenttia Caverionin osake- ja äänimäärästä. Caverionilla on yksi osakesarja ja kullakin osakkeella on yksi ääni. Ilmoituksen prosenttiosuuksien laskennassa on käytetty Caverionin rekisteröityä kokonaisosakemäärää 125 596 092.

Solero Luxcon osuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä  % osakkeista ja äänistä rahoitus-välineiden kautta  Yhteenlaskettu %-osuus
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen  5,20 %  N/A  5,20 %
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu)  N/A  N/A  N/A

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet:

Osakesarja/
osakelaji
Osakkeiden ja äänten
lukumäärä, kpl
Osakkeiden ja äänten %-osuus
Suora