Caverion ja OKQ8 Scandinavia solmineet yli 450 kohdetta kattavan sopimuksen teknisestä huollosta ja kunnossapidosta

Caverion Oyj Sijoittajauutinen 14.12.2017 klo 10.00

Caverion ja OKQ8 Scandinavia ovat allekirjoittaneet teknisen huollon ja kunnossapidon sopimuksen, joka kattaa kaikki tekniset järjestelmät 202 huoltoasemalla ja 160 kylmäasemalla sekä 90 muussa kiinteistössä. Sopimuksen arvoa ei julkisteta.

Caverionilla ja OKQ8:lla on voimassa teknisen huollon ja kunnossapidon sopimus. Nykyinen sopimus päättyy helmikuussa 2018. Uudellakin sopimuskaudella korostetaan energiankulutuksen optimointia ja jatkokehitystä.

“Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme jatkaa kumppanuuttamme OKQ8:n kanssa ja kehittää sitä edelleen. Niin kuin kaikissa sopimuksissa, menestyksen avain on ollut osaava tiimimme. Se on tehnyt kaikkensa varmistaakseen laadukkaan palvelun tärkeälle asiakkaalle, ja olemme varmoja, että sama sitoutuneisuus jatkuu uudellakin sopimuskaudella”, sanoo Klas Tocklin, Caverionin Ruotsin divisioonajohtaja.

“Olemme tyytyväisiä siitä, että meillä on nyt Caverionin kanssa uusi palvelusopimus kiinteistöjemme teknisestä huollosta ja kunnossapidosta. Sopimuksen allekirjoitusta edelsi laaja hankintaprosessi, jossa kaikki osapuolet olivat erittäin sitoutuneesti mukana. Olemme vakuuttuneita siitä, että uusi sopimus tuo meille entistä paremman palvelutason ja kustannustehokkaamman pitkän aikavälin kiinteistönhuollon. Painopiste on energiankäytön tehostamisessa, mikä sopii hyvin kestävän kehityksen tavoitteisiimme”, sanoo Rasmus Billborn, OKQ8 Scandinavian johtaja.

OKQ8 Scandinavia kuuluu Caverionin Kiinteistöjen käyttäjät -asiakassegmenttiin. Lue lisää palveluistamme Kiinteistöjen käyttäjät -asiakassegmentille.

Erika Björnesparr, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Caverion Ruotsi, puh. +46 73 050 92 85, erika.a.bjornesparr@caverion.com

Caverion suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille, teollisuudelle ja infrastruktuurille. Palveluitamme käytetään toimistoissa, asunnoissa, teollisuuslaitoksissa ja julkisissa rakennuksissa sekä infrastruktuurissa. Tavoitteemme on varmistaa liiketoiminnan häiriöttömyys ja turvallisuus, terveelliset ja viihtyisät olosuhteet, kiinteistön optimaalinen toiminta ja kustannushallinta. Visiomme on olla yksi alan johtavista toimijoista Euroopassa ja tarjota kiinteistöille ja teollisuudelle edistyneitä ja kestäviä elinkaariratkaisuja. Vahvuuksiamme ovat teknologinen osaaminen ja laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet kiinteistöjen ja teollisuuslaitosten koko elinkaaren ajan. Vuoden 2016 liikevaihtomme oli noin 2,4 miljardia euroa. Caverionilla on noin 17 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä.
www.caverion.fi Twitter: @CaverionSuomi

Palvelut | Tekninen huolto ja kunnossapito