Caverion ja Samla Capital yhteistyöhön kiinteistöjohtamispalveluissa

Caverion Suomi Oy Lehdistötiedote 11.10.2018 klo 9.00

Caverion ja Samla Capital yhteistyöhön kiinteistöjohtamispalveluissa

Caverion ja Samla Capital Oy ovat sopineet kiinteistöjohtamispalveluiden tuottamisesta Samla Capitalin omistamiin kiinteistöihin.

Caverion vastaa kiinteistöjohtamispalveluista 15 Samla Capitalin omistamassa toimisto-, liike- ja hoivakiinteistössä, jotka sijaitsevat eri puolilla Suomea. Kiinteistöjen kokonaispinta-ala on noin 55 000 m2.

”Aloitamme korkein odotuksin yhteistyön Caverionin kanssa kiinteistöjohtamispalveluiden osalta. Caverionin koko Suomen palveluverkoston ja yhdenmukaisen toimintatavan johdosta pystymme ylläpitämään ja kehittämään paremmin hallinnoimiamme kiinteistöjä. Tavoitteena on jatkuva vuokralaistyytyväisyyden nostaminen. Uskomme, että tällä on pitkällä aikavälillä vaikutus sijoittajien saamien tuottojen kasvamiseen. Syventyvä yhteistyö Caverionin kanssa auttaa meitä myös saavuttamaan tavoitteemme kasvattaa hallinnoitavat varamme lähitulevaisuudessa yli 100 miljoonaan euroon”, toteaa Samla Capitalin perustaja ja salkunhoitaja Samppa Lajunen.

”Olemme iloisia yhteistyöstämme Samla Capitalin kanssa. Yhteistyösopimuksemme yhtenä keskeisenä tavoitteena on tukea Samla Capitalia kasvattamaan edelleen liiketoimintaansa Suomessa. Caverionin tehtävänä on huolehtia vuokralaisten ensiluokkaisesta palvelusta ja kiinteistöjen pitkäjänteisestä ylläpidosta parhaalla mahdollisella tavalla. Kiinteistöjen käyttäjien hyvät olosuhteet ja toiminnan sujuvuus ovat meille keskeisiä asioita”, sanoo Heikki Rostila Caverion Suomen liiketoimintajohtaja.

Sopimukseen sisältyy Caverionin kiinteistö-helpdeskin palvelut, jonka kautta vuokralaiset voivat tehdä palvelupyyntöjä ja ilmoittaa mahdollisia kiireettömiä vikailmoituspyyntöjä ympäri vuorokauden 24/7.

Kuva: Samla Capital, Toimitilat-rahaston Jyväskylän Veturitallit

Lue lisää palveluistamme kiinteistösijoittajille

Kirsi Hemmilä, viestintäpäällikkö, Caverion Suomi, puh. 050 390 0941, kirsi.hemmila(at)caverion.com
Hannu Saastamoinen, toimitusjohtaja, Samla Capital Oy, 040 573 7514, hannu.saastamoinen(at)samla.fi

Caverion tuottaa kiinteistöjen, teollisuuden prosessien ja infrastruktuurin älykkäitä teknisiä ratkaisuja ja palveluita. Ainutlaatuinen palvelutarjontamme kattaa koko elinkaaren: suunnittelun, rakentamisen ja ylläpidon. Visiomme on olla asiakkaiden, työntekijöiden, kumppaneiden ja sijoittajien ykkösvalinta digitalisoituvissa ympäristöissä. Vuoden 2017 liikevaihtomme oli noin 2,3 miljardia euroa. Caverionilla on noin 16 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä.   www.caverion.fi  Twitter: @CaverionSuomi

Samla Capital Oy hallinnoi kolmea vaihtoehtorahastoa; Samla Toimitilat Ky:tä, Samla Asunnot Ky:tä ja Samla Toimitilat II Ky:tä. Hallinnoitavat varat ovat yli 60 miljoonaa euroa. Samla Capitalilla on Finanssivalvonnan toimilupa vaihtoehtorahastojen hoitajana toimimiseen. Sijoituskohteemme ovat hyvin konkreettisia, näkyviä sekä jokapäiväistä elämää ja työntekoa tukevia kohteita. Toimimme alueilla, jotka tarjoavat sijoittajille hyvää tuottoa ja samalla yhteiskunnalle paljon hyvää.

Avainsanat: