Caverion Suomi Oy Lehdistötiedote 27.6.2018 klo 9.00

Caverion lisää palvelutarjontaansa ABLOY-valtuutettuna lukkoliikkeenä

Caverion ja Abloy Oy ovat allekirjoittaneet sopimuksen ABLOY-valtuutettuna lukkoliikkeenä toimimisesta. Sopimus kattaa ABLOY-valtuutuksen ja Caverionin Vantaan toimipiste toimii ABLOY-valtuutettuna palvelupisteenä. Koeaika on kuusi kuukautta.

Sopimuksen myötä Caverionilla on oikeus myydä, asentaa ja huoltaa Abloy:n tuotteita. Caverion aikoo ensisijaisesti keskittyä Abloy:n elektromekaanisiin tuotteisiin kuten Aperio, Protec2 Cliq, Traka-avainkaappi ratkaisut, Abloy Pulse -lukitusjärjestelmä sekä sähkömekaanisiin lukkorunkoihin.

”Sopimus on jatkoa Caverionin ja Abloy:n yhteistyölle. Tavoitteenamme on laajentaa palvelutarjontaamme nykyisille ja uusille asiakkaille sekä tarjota heille erinomainen asiakaskokemus,” sanoo Caverion Suomi Oy:n liiketoimintapäällikkö Jussi Aaltojärvi.

Caverion ja Abloy allekirjoittivat sopimuksen Abloy OS -kulunvalvontatuotteiden ja ohjelmistojen jakelusta vuonna 2017.

Jussi Aaltojärvi, liiketoimintapäällikkö, Caverion Suomi, puh. 040 519 5749 jussi.aaltojarvi@caverion.com
Teemu Rytky, myyntipäällikkö, Caverion Suomi, puh. 050 331 4599 teemu.rytky@caverion.com
Kaisa Korkala, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Caverion Suomi Oy, puh. 050 387 9429, kaisa.korkala@caverion.com

Caverion tuottaa kiinteistöjen, teollisuuden prosessien ja infrastruktuurin älykkäitä teknisiä ratkaisuja ja palveluita. Ainutlaatuinen palvelutarjontamme kattaa koko elinkaaren: suunnittelun, rakentamisen ja ylläpidon. Visiomme on olla asiakkaiden, työntekijöiden, kumppaneiden ja sijoittajien ykkösvalinta digitalisoituvissa ympäristöissä. Vuoden 2017 liikevaihtomme oli noin 2,3 miljardia euroa. Caverionilla on noin 16 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi  Twitter: @CaverionSuomi