Caverion Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2016 on julkaistu

Caverion Oyj Pörssitiedote 17.2.2017 klo 9.55

Caverion Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2016 on julkaistu

Caverion Oyj:n vuoden 2016 vuosikertomus on julkaistu suomeksi ja englanniksi osoitteissa:

vuosikertomus2016.caverion.com (suomeksi)
annualreport2016.caverion.com (englanniksi)

Verkkovuosikertomus sisältää liiketoimintakatsauksen, jossa esitellään muun muassa Caverionin strategiaa, liiketoimintaa ja toimintaympäristöä sekä yritysvastuuta.

Tilinpäätös vuodelta 2016, sisältäen hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen, on julkaistu erillisenä pdf-tiedostona.

Caverion on julkaissut myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään (Corporate Governance Statement) sekä palkka- ja palkkioselvityksen (Remuneration Statement) vuodelta 2016 suomeksi ja englanniksi.

Tilinpäätös, vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat saatavilla pdf-tiedostoina tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä verkkovuosikertomuksen materiaalipankista ja verkkosivuillamme www.caverion.fi/sijoittajat. Caverion ei julkaise painettua vuosikertomusta.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja: Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com

Caverion suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille, teollisuudelle ja infrastruktuurille. Palveluitamme käytetään toimistoissa, asunnoissa, teollisuuslaitoksissa ja julkisissa rakennuksissa sekä infrastruktuurissa. Tavoitteemme on varmistaa liiketoiminnan häiriöttömyys ja turvallisuus, terveelliset ja viihtyisät olosuhteet, kiinteistön optimaalinen toiminta ja kustannushallinta. Visiomme on olla yksi alan johtavista toimijoista Euroopassa ja tarjota kiinteistöille ja teollisuudelle edistyneitä ja kestäviä elinkaariratkaisuja. Vahvuuksiamme ovat teknologinen osaaminen ja laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet kiinteistöjen ja teollisuuslaitosten koko elinkaaren ajan. Vuoden 2016 liikevaihtomme oli noin 2,4 miljardia euroa. Caverionilla on noin 17 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi Twitter: @CaverionSuomi