Caverionille uusi Managed Services -sopimus koskien 47 koulua Malmössa

Caverion Oyj Sijoittajauutinen 8.11.2016 klo 10.00

Caverionille uusi Managed Services -sopimus koskien 47 koulua Malmössa

Caverion ja ruotsalainen Malmön kaupunki ovat tehneet Managed Services -sopimuksen. Caverion on vastuussa Toimintojen ohjauksesta, mukaan lukien Teknisestä huollosta ja kunnossapidosta 47:ssä kaupungin koulussa.

”Olemme iloisia saadessamme Caverionin kumppaniksemme. Luotamme heidän osaamiseensa näin laajan mittakaavan palvelutuotannossa sekä hyvän sisäilman varmistamisessa koululaisille ja henkilökunnalle, sanoo Jenny Groothuis, Malmön kaupungin kiinteistöyksikön päällikkö.

Marraskuun alussa käynnistyvän 3,5 -vuotisen sopimuksen arvo on 2,3 miljoonaa euroa. Kiinteistöjen pinta-ala on arviolta noin 285 000 neliömetriä.

”Odotamme innolla läheistä yhteistyötä sekä kaupungin koulujen pitkäjänteisen kehittämisen aloittamista Malmön kaupungin kanssa. Monet julkisen sektorin asiakkaistamme Ruotsissa etsivät tehokkaampia keinoja kiinteistöjen johtamiseen, ja Malmössä meillä on mahdollisuus näyttää osaamistamme. Tärkeä osa työtämme on varmistaa optimaalinen oppimisympäristö, mukaan lukien hyvä koulujen sisäilma”, sanoo Klas Tocklin, Caverionin Ruotsin divisioonajohtaja.

Sopimus kattaa seuraavat tekniset tuotealueet: Lämmitys, vesi ja viemäri, Sähköistys, Automaatio sekä Turvallisuus ja Automaatio. Malmössä on noin 280 000 asukasta. Malmön kaupunki kuuluu Caverionin julkinen sektori -asiakassegmenttiin.

Lisätietoja: Erika Björnesparr, viestintä- ja markkinointijohtaja, Caverion Ruotsi, puh. +46 73 050 92 85, erika.a.bjornesparr@caverion.com

Caverion suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille, teollisuudelle ja infrastruktuurille. Palveluitamme käytetään toimistoissa, asunnoissa, teollisuuslaitoksissa ja julkisissa rakennuksissa sekä infrastruktuurissa. Tavoitteemme on varmistaa liiketoiminnan häiriöttömyys ja turvallisuus, terveelliset ja viihtyisät olosuhteet, kiinteistön optimaalinen toiminta ja kustannushallinta. Visiomme on olla yksi alan johtavista toimijoista Euroopassa ja tarjota kiinteistöille ja teollisuudelle edistyneitä ja kestäviä elinkaariratkaisuja. Vahvuuksiamme ovat teknologinen osaaminen ja laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet kiinteistöjen ja teollisuuslaitosten koko elinkaaren ajan. Vuoden 2015 liikevaihtomme oli noin 2,4 miljardia euroa. Caverionilla on noin 17 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi @CaverionSuomi

Tutustu tarinaamme: www.caverion.fi/Csaga #Csaga

Malmön kaupunki | Managed Services