Caverion Industria Oy Lehdistötiedote 11.7.2018 klo 13.40

Caverionin Leppävirran valmistusyksikölle uudet omistajat

Caverion Industria Oy ja SKM Stainless Oy ovat 11.7.2018 allekirjoittaneet sopimuksen Caverionin Leppävirran liiketoimintojen siirrosta. Kauppasopimuksella Leppävirran konepajan liiketoiminta siirtyy SKM Stainless Oy:lle 1.9.2018 alkaen.

Liiketoimintakaupassa Caverionin Leppävirran konepajan kaikki 30 työntekijää siirtyvät uudelle omistajalle vanhoina työntekijöinä. Liiketoimintakauppaan kuuluvat muun muassa koneet ja laitteet, materiaalivarasto sekä keskeneräiset työt.

”Uskon toimintaedellytysten paranevan Leppävirralla kaupan myötä. Konepajan nykyinen johto vahvistettuna luotettavalla ulkopuolisella toimijalla saa varmasti aikaan kannattavaa liiketoimintaa sen omilla vahvuusalueillaan”, toteaa Caverion Industria Oy:n toimitusjohtaja Pekka Alamattila.

Toimitusjohtaja Pekka Alamattila, Caverion Industria Oy, puh. 050 328 5895

Yrityksestä

Caverion tuottaa kiinteistöjen, teollisuuden prosessien ja infrastruktuurin älykkäitä teknisiä ratkaisuja ja palveluita. Ainutlaatuinen palvelutarjontamme kattaa koko elinkaaren: suunnittelun, rakentamisen ja ylläpidon. Visiomme on olla asiakkaiden, työntekijöiden, kumppaneiden ja sijoittajien ykkösvalinta digitalisoituvissa ympäristöissä. Vuoden 2017 liikevaihtomme oli noin 2,3 miljardia euroa. Caverionilla on noin 16 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi Twitter: @CaverionSuomi

Leppävirta | Caverion Industria