Muutoksia Caverion Oyj:n hallituskokoonpanossa: Michael Rosenlew johtaa hallitusta varsinaiseen yhtiökokoukseen saakka

Caverion Oyj Pörssitiedote 15.11.2016 klo 9.00

Ari Lehtoranta on eronnut Caverion Oyj:n hallituksesta ja henkilöstövaliokunnan puheenjohtajuudesta tästä päivästä alkaen. Kuten yhtiö on aiemmin tiedottanut, Ari Lehtoranta aloittaa Caverion Oyj:n toimitusjohtajana 1.1.2017.

Hallituksen varapuheenjohtaja Michael Rosenlew johtaa Caverion Oyj:n hallitusta seuraavan varsinaisen yhtiökokouksen päättymiseen saakka.

Hallitus on valinnut henkilöstövaliokunnan puheenjohtajaksi Michael Rosenlewin. Anna Hyvönen ja Ari Puheloinen jatkavat henkilöstövaliokunnan jäseninä. Tarkastusvaliokunnan kokoonpano säilyy muuttumattomana.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja antavat:

Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com

Jonne Heino, lakiasiainjohtaja, puh. 0400 422 403, jonne.heino@caverion.com

Caverion suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille, teollisuudelle ja infrastruktuurille. Palveluitamme käytetään toimistoissa, asunnoissa, teollisuuslaitoksissa ja julkisissa rakennuksissa sekä infrastruktuurissa. Tavoitteemme on varmistaa liiketoiminnan häiriöttömyys ja turvallisuus, terveelliset ja viihtyisät olosuhteet, kiinteistön optimaalinen toiminta ja kustannushallinta. Visiomme on olla yksi alan johtavista toimijoista Euroopassa ja tarjota kiinteistöille ja teollisuudelle edistyneitä ja kestäviä elinkaariratkaisuja. Vahvuuksiamme ovat teknologinen osaaminen ja laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet kiinteistöjen ja teollisuuslaitosten koko elinkaaren ajan. Vuoden 2015 liikevaihtomme oli noin 2,4 miljardia euroa. Caverionilla on noin 17 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi @CaverionSuomi

Tutustu tarinaamme: www.caverion.fi/Csaga #Csaga

Michael Rosenlew johtaa hallitusta varsinaiseen yhtiökokoukseen saakka
Muutoksia hallituskokoonpanossa