Akvarellimaista kauneutta Eco Earth -tapettimallistossa

Akvarellimaista herkkyyttä sisältävä tapettimallisto Eco Earth on saapunut K-rautaan ja Rautiaan. Malliston suunnittelijat ovat inspiroituneet luonnon kauneudesta, meren ja hiekan kohtaamisesta. Suunnittelija Ingela Wingborgin sanoin: " I'm inspired by sand and ocean, and the meeting of the two. But foremost, it is about the human desire to decorate. The hand is visible and the earth is tangible."

Maan värejä, kaleidoskooppimaisia kuvioita ja vesivärimaalauksen tuntua. Helposti tapetoitavaa Easy Up -laatua; leveys 0,53 cm, rullapituus 10,05m. Tapetin suositushinta 49e/rl . Kuvatapetin  koko on 90  x 265 cm  ja suositushinta 117e.

Lataa lisää Eco Earth -tapettikuvia täältä

Lataa Eco Earth -kuvatapettikuvia täältä