Pala Marokkoa seinälle - rikas kuvioperinne kohtaa maltilliset värit

Cello-tuoteperheen uutuuslaatoista esittelyssä seinälaatta Bristol: kiehtovaa itämaista kuvioperinnettä modernilla otteella. Bristol-seinälaattojen rikasta kuviomaailmaa tasapainottaa maltillinen väritys, harmaa tai beige.

Saatavana Bristol-seinälaatta 25,7 x 51,5 cm jossa laatalla kaksi kuviota sekä Bristol-mosaiikkikuvio  25,7 x 51,5 cm, jossa laattalla kahdeksan kuviota. Paketissa 1,32m2  ja huom. paketti sisältää eri kuvioita. Alkuperämaa Espanja. Myynti K-rauta ja Rautia, suositushinta 29,95e/ m2.

Lataa kuvia Rautakeskon Mediapankista:   Linkki dokumentteihin

Tutustu laattauutuuksiin Cello-sivuilla

Keraamiset seinä- ja lattialaatat -esitteeseen tästä

Lue Cello-blogia