Romanttiseen tyyliin tapettimallisto Collection for Walls Classic

Yksinoikeudella K-rautaan ja Rautiaan suunniteltu tapettimallisto Collection for Walls sisältää kaksi tyylisuuntaa, Classicin sekä Modernin. Classic-tapettikirjan viehättävien kuosien avainsanoja ovat vintage, Bohemian Chic, ruusut, pitsit, kirjaimet, ornamentit ja linnut.

Collection for Walls -mallistojen isä on Björn Nilsson, joka on toiminut Econ pääsuunnittelijana. Rullan pituus 10,05m, helposti tapetoitavaa Easy Up -laatua. Malliston paperitapetit 19,90e ja kuitutapetit 35e per rulla. Myynti K-rauta ja Rautia.

Tutustu Collection for Walls -tapettimallistoihin Cello-sivuilla

Lataa tapettikuvia Rautakeskon Mediapankista Linkki dokumentteihin

Pikafaktat

Cello on raikas ja ajanhenkinen sisustuksen ja kotona viihtymisen merkki, joka tarjoaa upeita kokonaisuuksia ja inspiroivia ideoita sekä kotiin että puutarhaan. Cello on enemmän kuin upeita tuotteita – Cello on tyylikkäitä kokonaisuuksia.