Seinälaatta Charisma - yksivärinen mutta ilmeikäs

Geometrisesti kohokuvioitu seinälaatta Charisma 30 x 60 cm. Neljä väriä: valkoinen, pehmeä turkoosi, musta ja metallinhohtoinen steel.

Yhdistä Charisma sileän matta- tai kiiltäväpintaisen Elegante White 30 x 60 cm -laatan kanssa.

Lisää Cello-laattoja täällä

Pikafaktat

Cello on raikas ja ajanhenkinen sisustuksen ja kotona viihtymisen merkki, joka tarjoaa upeita kokonaisuuksia ja inspiroivia ideoita sekä kotiin että puutarhaan. Cello on enemmän kuin upeita tuotteita – Cello on tyylikkäitä kokonaisuuksia. Cello-tuotteet ovat laadultaan hyviä, toimivia ja kestäviä. Ne hankitaan alan parhailta tavarantoimittajilta. Cello tarjoaa aina parhaan vastineen rahoillesi, sillä tuotteiden hintataso on pysyvästi kohtuullinen. Cello-tuotteet on jaoteltu neljään tyylisuuntaan aina, kun se on luontevasti mahdollista. Tyylisuunnat auttavat asiakasta tekemään oman maun mukaisia valintoja kaikissa tuoteryhmissä ja muodostamaan linjakkaita ja näyttäviä kokonaisuuksia. Yli 2000 tuotteen Cello-tuoteperhe on monipuolinen, trendikäs ja uudistuva. Tuomme kuukausittain markkinoille uusia tarkoin valittuja tuotteita ja kokonaisuuksia. Yksinoikeudella K-raudoista ja Rautioista.