Akvamariini valitsi Cisionin mediasuhdekumppanikseen

Viestintätoimisto Akvamariini on valinnut kilpailutuksen jälkeen Cisionin mediasuhdekumppanikseen. Jatkossa Cision vastaa Akvamariinin tiedotteiden jakamisesta medialle. Akvamariinin asiakkaita ovat mm. Beiersdorf, Meira, Pågen ja Haglöfs.

- Cisionin tiedotteenjakelupalvelu vastaa digiajan viestinnän vaatimuksia. Vertailimme eri vaihtoehtoja ja Cisionin mediaosaaminen osoittautui parhaaksi, kommentoi varatoimitusjohtaja Terhi Halsvaha.

Yhteistyö alkaa kesäkuun alusta.

- Viestintäala muuttuu yhä teknologiakeskeisemmäksi ja tämän myös toimistot ovat huomanneet, kommentoi Cisionin Senior Advisor Juhani Levola. - Viestintätoimistot ovat meille jo nyt tärkeä asiakaskunta ja tämä vahvistaa asemaamme entisestään.

Juhani Levola
Senior Advisor

Cision (NYSE: CISN) on maailman johtava viestintäalan ohjelmistopalveluntarjoaja. Cisionin palvelut mahdollistavat vaikuttajien tunnistamisen, kohdennetun sisällön luomisen ja jakamisen juuri oikealle kohderyhmälle. Ja lopuksi vaikutuksen ja medianäkyvyyden mittaamisen. Cisionilla työskentelee yli 3 000 työntekijää yli 15 maassa ympäri maailmaa. Lue lisätietoa Cisionin palkituista palveluista osoitteessa http://www.cision.fi ja seuraa Twitterissä @CisionFinland.

Cisionin tiedotteenjakelupalvelu vastaa digiajan viestinnän vaatimuksia. Vertailimme eri vaihtoehtoja ja Cisionin mediaosaaminen osoittautui parhaaksi.
Terhi Halsvaha, varatoimitusjohtaja, Akvamariini
Viestintäala muuttuu yhä teknologiakeskeisemmäksi ja tämän myös toimistot ovat huomanneet, Viestintätoimistot ovat meille jo nyt tärkeä asiakaskunta ja tämä vahvistaa asemaamme entisestään.
Juhani Levola, Senior Advisor, Cision Finland Oy