Cision Finland isännöi ProCom ry:n Aamu kattojen yllä -jäsentapahtumaa

Puheenvuoroissa valotettiin sosiaalisen median asemaa viestinnän ammattilaisten ja toimittajien välisenä linkkinä Social Journalism Studyn Suomen tulosten pohjalta.

Cision Finland isännöi ProCom ry:n  Aamu kattojen yllä -jäsentapahtumaa tiistaina 29.4.2014. Cisionin puheenvuorot pureutuivat suomalaistoimittajien sosiaalisen median käyttöön otsikolla Sosiaalinen media viestinnän ammattilaisen ja toimittajan välisenä linkkinä. Ajankohtainen aihe herätti jo ennakkoon laajaa kiinnostusta ja paikalla ProComin tiloissa puheenvuoroja oli kuuntelemassa täysi salillinen viestinnän ammattilaisia.

Cision Finlandin Country Manager Anu Parviaisen alustuksen jälkeen Account Manager Johanna Blåfield ja Marketing Manager Jenni Salomaa käsittelivät asiantuntijapuhenvuoroissaan mm. toimittajakentän muutoksia, sosiaalisen median käytön viimeaikaisia kehityssuuntia, suomalaistoimittajien sosiaalisen median ammattikäytön erityispiirteitä sekä tutkimuksessa määriteltyjä sosiaalisen median käyttäjätyyppejä. Puheenvuoroissa käytetyt tutkimustiedot ovat peräisin globaalin Social Journalism Study -toimittajakyselyn viime viikolla julkaistuista Suomen tuloksista. Tutkimusraportti on kokonaisuudessaan ladattavissa Cisionin kotisivuilta.

Sähköposti:
jenni.salomaa@cision.com
Puhelin: 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2013 0,9 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cision (NYSE: CISN) on maailman johtava viestintäalan ohjelmistopalveluntarjoaja. Cisionin palvelut mahdollistavat vaikuttajien tunnistamisen, kohdennetun sisällön luomisen ja jakamisen juuri oikealle kohderyhmälle. Ja lopuksi vaikutuksen ja medianäkyvyyden mittaamisen. Cisionilla työskentelee yli 3 000 työntekijää yli 15 maassa ympäri maailmaa. Lue lisätietoa Cisionin palkituista palveluista osoitteessa http://www.cision.fi ja seuraa Twitterissä @CisionFinland.

Cision Finland isännöi ProCom ry:n Aamu kattojen yllä -jäsentapahtumaa tiistaina 29.4.2014.
Cisionin puheenvuorot käsittelivät suomalaistoimittajien sosiaalisen median käyttöä otsikolla Sosiaalinen media viestinnän ammattilaisen ja toimittajan välisenä linkkinä.