Cision Finland isännöi ProCom ry:n Aamu kattojen yllä -jäsentapahtumaa

Puheenvuoroissa valotettiin sosiaalisen median asemaa viestinnän ammattilaisten ja toimittajien välisenä linkkinä Social Journalism Studyn Suomen tulosten pohjalta.

Cision Finland isännöi ProCom ry:n   Aamu kattojen yllä -jäsentapahtumaa tiistaina 29.4.2014. Cisionin puheenvuorot pureutuivat suomalaistoimittajien sosiaalisen median käyttöön otsikolla Sosiaalinen media viestinnän ammattilaisen ja toimittajan välisenä linkkinä . Ajankohtainen aihe herätti jo ennakkoon laajaa kiinnostusta ja paikalla ProComin tiloissa puheenvuoroja oli kuuntelemassa täysi salillinen viestinnän ammattilaisia.

Cision Finlandin Country Manager Anu Parviaisen alustuksen jälkeen Account Manager Johanna Blåfield ja Marketing Manager Jenni Salomaa käsittelivät asiantuntijapuhenvuoroissaan mm. toimittajakentän muutoksia, sosiaalisen median käytön viimeaikaisia kehityssuuntia, suomalaistoimittajien sosiaalisen median ammattikäytön erityispiirteitä sekä tutkimuksessa määriteltyjä sosiaalisen median käyttäjätyyppejä. Puheenvuoroissa käytetyt tutkimustiedot ovat peräisin globaalin Social Journalism Study -toimittajakyselyn viime viikolla julkaistuista Suomen tuloksista . Tutkimusraportti on kokonaisuudessaan ladattavissa Cisionin kotisivuilta .

Sähköposti:
jenni.salomaa@cision.com
Puhelin: 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2013 0,9 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistopalveluntarjoaja, joka tarjoaa markkinoiden kattavimmat palveluratkaisut lehdistötiedotukseen, sijoittajaviestintään, sosiaalisen median hallintaan, analytiikkaan, sisällön jakamiseen ja mielipidevaikuttajien tavoittamiseen. Cisionin palvelut auttavat asiakkaita tavoittamaan kohdeyleisöjä, tehostamaan kampanjointia ja vahvistamaan faktaperusteista päätöksentekoa. Cisionin palveluratkaisuihin lukeutuvat PR Newswire, Gorkana, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) ja iContact. Cision palvelee maailmanlaajuisesti yli 100 000 asiakasta 170 maassa 40 eri kielellä. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Pohjois-Amerikassa, Euroopassa, Aasiassa, Etelä-Amerikassa ja Australiassa.

Cision Finland isännöi ProCom ry:n Aamu kattojen yllä -jäsentapahtumaa tiistaina 29.4.2014.
Cisionin puheenvuorot käsittelivät suomalaistoimittajien sosiaalisen median käyttöä otsikolla Sosiaalinen media viestinnän ammattilaisen ja toimittajan välisenä linkkinä.