Cision Finland jakamassa kansainvälisen viestinnän palkintoa MTL Communications Awards 2013 -tapahtumassa

Cisionin puheenvuoro valotti ensi viikolla julkaistavan Social Journalism Study 2013 -tutkimuksen tuloksia.

Cision Finland toimi 7.11.2013 Valkoisessa salissa järjestetyn MTL Communications Awards 2013 -tapahtuman yhteistyökumppanina. Viestintätoimistoalan järjestäytymisen 30-vuotista historiaa juhlistaneessa tilaisuudessa palkittiin vuoden merkittävimpiä viestinnän saavutuksia sekä ansioituneita pitkän linjan viestintäammattilaisia. Vuoden viestintätyö -palkinnon vei nimiinsä SEK Public Oy:n ja Ympäristöministeriön toteuttama ”Kosteus- ja hometalkoot – Terveiden talojen puolesta” ja Vuoden viestintätoimistoksi valittiin Hill and Knowlton Finland Oy. Eri kategorioissa palkintoja saivat lisäksi Viestintätoimisto Drum, Viestintätoimisto Deski, Kurio Oy, Strateginen Viestitätoimisto Ellun Kanat, Miltton Oy sekä Netprofile Finland Oy.

Cision Finland oli mukana jakamassa vuoden 2013 parhaan kansainvälisen viestintätyön palkintoa. Voiton vei Valkee Oy:n ja Netprofile Finland Oy:n “Relaunching Valkee with a new message”. Kilpailun tuomaristo totesi perusteluissaan, että voittajatyöllä oli kovat tavoitteet ja haasteellinen lähtötilanne. Tulokset olivat tuomariston mukaan lähtökohdat huomioiden vakuuttavat.

Palkintojenjaon yhteydessä Cision Finlandin Country Manager Anu Parviainen antoi juhlayleisölle ennakkokatsauksen toimittajien sosiaalisen median käyttöä sekä asenteita globaalisti tarkastelleen Social Journalism Study 2013 -tutkimuksen tuoreisiin tuloksiin. Cision Finland julkaisee globaalin tutkimusraportin kokonaisuudessan uutissivustollaan ensi viikolla ja marraskuun lopulla on luvassa Suomen tutkimustulosten julkistus.

Sähköposti:
Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2012 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cision Finland oli mukana jakamassa palkintoa vuoden parhaasta kansainvälisestä viestintätyöstä MTL Communications Awards 2013 -tapahtumassa.
Cisionin puheenvuoro esitteli globaalin Social Journalism Study 2013 -tutkimuksen tuoreita tuloksia. Tutkimusraportti julkaistaan kokonaisuudessaan ensi viikolla,