Cision Finland tuo Suomeen uuden sosiaalisen median seuranta- ja hallintapalvelun

Visible Intelligence keskittää sosiaalisen median seurannan, analyysin ja päivitysten hallinnoinnin yhdelle helppokäyttöiselle alustalle.

Viestintäratkaisujen globaali markkinajohtaja Cision hankki syksyllä 2014 omistukseensa sosiaalisen median seuranta- ja analyysipalveluihin erikoistuneen Visible Technologiesin . Kaupan myötä alan ehdotonta kärkeä edustava Visible Intelligence -palveluratkaisu siirtyi osaksi Cisionin palveluvalikoimaa ja on nyt myös Cision Finlandin asiakkaiden hyödynnettävissä Suomessa.

Visible Intelligence on helppokäyttöinen SaaS-pohjainen palvelu, joka yhdistää miljoonia eri lähteitä kattavan sosiaalisen median seurannan alan edistyneintä teknologiaa hyödyntäviin analytiikka- ja luokittelu-työkaluihin. Tehokkaiden seuranta- ja analyysitoimintojen lisäksi Visible Intelligencen toimintoja täydentää Engage-osio, joka mahdollistaa yrityksen sosiaalisen median profiilien päivittämisen saman käyttöliittymän välityksellä.

”On tärkeää ymmärtää, ettei pelkkä seuranta vielä riitä, vaan menestyminen sosiaalisessa mediassa edellyttää yrityksiltä tänä päivänä paitsi syvällisempää kykyä analysoida ja ymmärtää seurannan tuloksia, myös reaaliaikaista reagointia ja osallistumista käynnissä olevaan keskusteluun. Visible Intelligence tarjoaa asiakkaillemme alan johtavan palveluratkaisun sosiaalisen median läsnäolon kokonaisvaltaista hallinnointia varten”, kertoo Cision Finlandin maajohtaja Arttu Sipilä. ”Visible Intelligenceen luottavat sosiaalisen median seurannassaan mm.
Microsoft , Ford ja FedEx , mikä kertoo omaa kieltään palvelun korkeasta laadusta sekä kattavuudesta.”

Esittely Visible Intelligence -palveluratkaisusta on ladattavissa Cision Finlandin kotisivuilla .

Sähköposti: jenni.salomaa@cision.com
Puhelin: 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cisionia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.cision.com/fi .

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistopalveluntarjoaja, joka tarjoaa markkinoiden kattavimmat palveluratkaisut lehdistötiedotukseen, sijoittajaviestintään, sosiaalisen median hallintaan, analytiikkaan, sisällön jakamiseen ja mielipidevaikuttajien tavoittamiseen. Cisionin palvelut auttavat asiakkaita tavoittamaan kohdeyleisöjä, tehostamaan kampanjointia ja vahvistamaan faktaperusteista päätöksentekoa. Cisionin palveluratkaisuihin lukeutuvat PR Newswire, Gorkana, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) ja iContact. Cision palvelee maailmanlaajuisesti yli 100 000 asiakasta 170 maassa 40 eri kielellä. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Pohjois-Amerikassa, Euroopassa, Aasiassa, Etelä-Amerikassa ja Australiassa.

Cision Finland lanseeraa Suomessa uuden edistyneen sosiaalisen median seuranta- ja hallintapalvelun nimeltä Visible Intelligence.
Kokonaisvaltainen Visible Intelligence yhdistää sosiaalisen median seurannan, analyysin ja päivitysten hallinnoinnin yhdelle helppokäyttöiselle alustalle.

Arttu Sipilä, maajohtaja, Cision Finland Oy
Visible Intelligence tarjoaa asiakkaillemme alan johtavan palveluratkaisun sosiaalisen median läsnäolon kokonaisvaltaista hallinnointia varten.
Arttu Sipilä, maajohtaja, Cision Finland Oy