Cision Finland yhteistyökumppanina MTL Communcations Celebration -juhlassa

Cisionin maajohtaja Arttu Sipilä luovutti palkinnon vuoden 2014 parhaasta talous- ja sijoittajaviestinnän työstä LähiTapiolalle ja Kaiku Helsinki Oy:lle.

Cision Finland toimi yhteistyökumppanina MTL Communications Celebration -juhlassa 26.2.2015 Ravintola Pörssissä. Tilaisuudessa palkittiin viime vuoden parhaita viestinnän töitä sekä tekijöitä yhteensä yhdeksässä eri kategoriassa. Cision Finlandin maajohtaja Arttu Sipilä jakoi palkinnon vuoden 2014 parhaan talous- ja sijoittajaviestinnästä LähiTapiolan ja Kaiku Helsinki Oy:n Viisi vuotta tuloksellista talousbloggaamista: Valmentava sisällöntuotanto Sijoitustalous-blogin menestystekijänä -työlle.

Illan muita voittajia olivat mm. parhaana vaikuttajaviestinnän työnä palkittu #MeTahdomme, jonka toteutuksesta vastasivat Tahdon2013, Miltton Creative ja Miltton Oy sekä muutos- ja kriisiviestintäkategorian parhaaksi arvioitu Jokerit – petturista koko kansan ylpeydenaiheeksi tekijöinään Jokerit Hockey Club Oy ja Republic of Communications. Vuoden viestintätyönä palkittiin Ikea Oy:n ja Viestintä Drum Oy:n Hyviä huomenia, parempia päiviä – tiedotustilaisuus makuuhuoneessasi ja vuoden parhaan viestintätoimiston tittelin vei nimiinsä Miltton Oy.

Vuoden 2014 MTL Communications Awards -kilpailuun osallistui yhteensä 54 viestintätyötä. Päätuomari Jyrki Antikaisen lisäksi tämänvuotisia kilpailutöitä arvioivat MTV:n toimittaja Jussi Kärki, Jyväskylän yliopiston yhteisöviestinnän professori ja Helsingin ja Vaasan yliopistojen organisaatioviestinnän dosentti Vilma Luoma-Aho, ProCom ry:n toiminnanjohtaja Elina Melgin, Coca Cola Finlandin viestintäpäällikkö Thea Natri, Liikenne- ja viestintäministeriön viestintäjohtaja Taina Pieski, sekä Plan Pii Oy:n hallituksen puheenjohtaja Piia Rautakorpi. Tuomariston sihteerinä toimi MTL ry:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Sähköposti:
Puhelin: 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cisionia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.cision.com/fi.

Cision Finland jakoi palkinnon vuoden parhaasta talous- ja sijoittajaviestinnän työstä MTL Communications Celebration -juhlassa LähiTapiolalle ja Kaiku Helsinki Oy:lle.
Vuoden 2014 viestintätyönä palkittiin Ikea Oy:n ja Viestintä Drum Oy:n Hyviä huomenia, parempia päiviä – tiedotustilaisuus makuuhuoneessasi ja vuoden viestintätoimistona Miltton Oy.