Cision Finland yhteistyökumppanina ProCom-päivässä

Yrityskulttuuriin suomalaisessa yhteiskunnassa pureutuneen päivän pääpuhujana toimi André Nöel Chaker.

Cision Finland toimi viestintäammattilaisten järjestö ProCom ry:n yhteistyökumppanina vuotuisessa ProCom-päivässä, joka järjestettiin Kalastajatorpalla 2.6.2015. Tämänvuotisena teemana oli Yrityskulttuuri ja yhteiskunta, jota käsitteli Suomi vuonna 2015 -puheenvuorossaan myös tapahtuman pääpuhujana toiminut André Nöel Chaker. Chakerin vauhdikkaan avauksen jälkeen tilaisuudessa kuultiin mielenkiintoisia puheenvuoroja mm. kyberturvallisuuden, yrityskulttuuriin intergoidun markkinointiviestintäkampanjoinnin, tuloksekkaan johtamisen sekä yhteiskunnallisten megatrendien kaltaisista ajankohtaisista viestintäaiheista.

ProCom-päivä huipentui perinteiseen tapaan ansioituneiden viestinnän tekijöiden palkitsemiseen. Vuoden viestintätekona palkittiin raadin perustelujen mukaan ansiokasta vaikuttamisen, sidosryhmäsuhteiden ja asiakasuskollisuuden hallintaa toiminnassaan osoittanut Maanpuolustuskurssit. Vuoden johtajaksi puolestaan valittiin  modernin viestintäteknologian edelläkävijänä suomalaisen politiikan kentällä profiloitunut ministeri Alexander Stubb. Vuoden viestintäaammattilaisena palkittiin Communiké-viestintätoimiston  omistaja Heidi Korva ja Elämäntyö-palkinnolla kunnioitettiin pitkän uran viestinnän parissa luonutta Veikkauksen entistä viestintäjohtajaa Ilkka Juvaa. Tuomaristoon kuuluivat professori Vilma Luoma-aho Jyväskylän yliopistosta, ProComin puheenjohtaja Taina Pieski, YLE:n Yhteiskunta-toimitusryhmän päällikkö Riikka Venäläinen, Aller Median toimitusjohtaja Pauli Aalto-Setälä sekä ProComin toimitusjohtaja Elina Melgin.

Sähköposti:
Puhelin: 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cisionia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.cision.com/fi.

Cision Finland toimi ProCom ry:n yhteistyökumppanina vuotuisessa ProCom-päivässä, joka järjestettiin Kalastajatorpalla 2.6.2015.
Tämänvuotisen ProCom-päivän teemana oli Yrityskulttuuri ja yhteiskunta.