Cision ja Nuorten Akatemia yhteistyöhön

Nuorten Akatemia valitsi viestintänsä toteutukseen Cisionin palkitun CisionPoint-työkalun.

Viestintäratkaisujen asiantuntija Cision Finland on iloinen voidessaan ilmoittaa, että Nuorten Akatemia käyttää jatkossa viestintänsä toteutukseen kansainvälisesti palkittua CisionPoint-työkalua.1.2.2013 käynnistyneen yhteistyön myötä Nuorten Akatemian tiedotteet ovat jatkossa luettavissa myös järjestön omasta uutishuoneesta CisionWire-uutissivustolla.

”Uuden strategiamme myötä haluamme vahvistaa sidosryhmäviestintäämme. Media on yksi tärkeä sidosryhmä, jonka toivomme tavoittavamme entistä paremmin”, kertoo viestintäpäällikkö Minna Ahola Nuorten Akatemiasta.

Nuorten Akatemia on nuorten toiminnan kehittämö ja toteuttamo. Nuorten Akatemiassa halutaan, että kaikenlaisilla nuorilla on yhteys itsensä kannalta merkityksellisiin yhteisöihin ja yhteiskunnallisiin ilmiöihin. Järjestö tarjoaa erityislaatuisia palveluja kumppaniorganisaatioidensa tarpeisiin yhdistämällä nuorten näkemykset ja ideat sekä oman pitkäaikaisen kokemuksensa yhteistyöhankkeista.

Lisätietoja CisionPointista:
CisionPoint-verkkosovellus tuli markkinoille vuonna 2007 ja sen ensimmäinen suomenkielinen versio julkaistiin vuoden 2011 alussa. Markkinointiviestintäalan parhaan työkalun CODiE-palkinnolla vuonna 2011 palkittu CisionPoint on saatavilla yhdeksällä eri kielellä ja sitä käyttää lähes 30 000 yritysten, järjestöjen ja yhdistysten edustajaa yli 20 maassa. Suomessa CisionPointia käyttävät mm. erikokoiset yritykset ja julkisen sektorin organisaatiot sekä järjestöt ja viestintä- ja markkinointitoimistot.

Marketing Manager, Cision Finland Oy

Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2011 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Nuorten toiminnan kehittämö Nuorten Aktemia valitsi viestintänsä toteutukseen Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen.
Cision Finlandin ja Nuorten Akatemian yhteistyö käynnistyi 1.2.2013.

Uuden strategiamme myötä haluamme vahvistaa sidosryhmäviestintäämme. Media on yksi tärkeä sidosryhmä, jonka toivomme tavoittavamme entistä paremmin.
Minna Ahola, viestintäpäällikkö, Nuorten Akatemia