Cision laajentuu vaikuttajaviestintään

Maailman suurin tiedotejakelija Cision lanseeraa ensimmäisenä toimijana Suomessa palvelun vaikuttajaviestintää varten. Uusi yhteiskuntasuhdetietokanta kattaa päättäjät politiikan ja yhteiskunnallisen päätöksenteon tasoilla. Tietokanta sisältää päättäjien yhteystiedot niin EU-, kansalliselta kuin kunnalliseltakin tasolta. Lisäksi tietokannassa on yhteiskunnalliseen keskusteluun vaikuttavien järjestöjen edustajia.

Vaikuttajaviestinnän ammattilaiset voivat jatkossa löytää ajantasaiset yhteystiedot oman viestinsä viemiseen oikeille henkilöille. Samasta järjestelmästä onnistuu myös yhteydenotto päättäjiin, materiaalien jakaminen sekä tulosten analysointi.

- Uuden yhteiskuntasuhdetietokannan ansiosta yritysten ja järjestöjen ei tarvitse enää käyttää työaikaa päättäjien yhteystietojen etsimiseen ja päivittämiseen, vaan he voivat keskittyä itse vaikuttamiseen, toteaa Juhani Levola, Senior Advisor, Cision Finland.

Yhteiskuntasuhdetietokanta mahdollistaa tärkeiden päättäjien ja heidän yhteystietojen etsimisen muun muassa paikkakunnan, puoluekannan, toimielinjäsenyyksien ja kiinnostusten kohteiden perusteella.

- Olemme ylläpitäneet tietokantaa median yhteystiedoista jo kymmeniä vuosia ja viime aikoina asiakkaat ovat pyytäneet samanlaista tietokantaa myös yhteiskunnallisista päättäjistä viestinnän tarpeiden ja kohderyhmien kasvaessa. Päättäjät ovat ottaneet yhteiskuntasuhdetietokannan hyvin vastaan ja samalla se vahvistaa asemaamme Suomen kattavimpana viestinnän automaatiota tarjoavana yrityksenä, sanoo Arttu Sipilä, maajohtaja, Cision Finland.

Lue lisää: http://www.cision.fi/yhteiskuntasuhteet/

Yhteyshenkilöt:

Arttu Sipilä
Maajohtaja, Cision Finland Oy
arttu.sipila@cision.com

Juhani Levola
Senior Advisor, Cision Finland Oy
juhani.levola@cision.com

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistoyritys, jonka ratkaisut palvelevat viestinnän ammattilaisia maailmanlaajuisesti. Cision tarjoaa alan kattavimmat tiedottamisen, sosiaalisen median hallinoinnin sekä analytiikan työkalut viestinnän toimenpiteiden suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen. Cisionin alla toimivat myös Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) sekä iContact. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Kanadassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Portugalissa, Ruotsissa, Suomessa ja Kiinassa. Cision Finland Oy vastaa Cisionin palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Tutustu Cisionin kotisivuihin osoitteessa http://www.cision.fi tai seuraa Cisionia Twitterissä @CisionFinland ja LinkedInissä.