Cision yhdistää voimansa venäläisen jälleenmyyjäkumppani Prime Timen kanssa

Palkittu CisionPoint-alusta saatavilla nyt myös Venäjän markkinoilla

Johtava kansainvälinen viestintä- ja PR-alan työkalujen sekä palvelujen tarjoaja Cision Group on julkistanut yhteistyösopimuksen mediaseurantaan ja -analyysiin erikoistuneen Prime Time Media Group in kanssa. Uuden kumppanuuden myötä Cisionin palkittu CisionPoint-verkkosovellus tulee saataville myös Venäjän markkinoilla, mikä vahvistaa entisestään Cisionin asemaa globaalina toimijana.

– Iloitsemme alkavasta yhteistyöstämme Prime Timen kanssa, sillä nyt voimme tarjota tehokkaan markkinointiviestinnän työkalumme myös alan ammattilaisille Venäjällä. Cisionin maailmanlaajuinen kokemus ja tietotaito yhdistettynä Prime Timen paikalliseen asiantuntemukseen hyödyttää varmasti asiakkaitamme, toteaa Yann Blandy, Cision Europen toimitusjohtaja. – Tämä uusi strateginen kumppanuus on hyvä esimerkki Cisionin jatkuvasta pyrkimyksestä verkostoitua alan huippujen kanssa. Näin voimme tarjota todellista lisäarvoa asiakkaillemme ympäri maailmaa.

– Cisionin saapuminen Venäjän markkinoille vauhdittaa varmasti paikallisen markkinointiviestintäalan kehitystä. Ensimmäistä kertaa maamme viestintä- ja PR-ammattilaiset voivat hyödyntää integroidun verkkosovelluksen tuomia mahdollisuuksia ja tehostaa näin merkittävästi yritysviestinnän prosesseja, kertoo Vladimir Kravchenko, Prime Time Media Groupin toimitusjohtaja. – Olemme erityisen tyytyväisiä saadessamme kumppaniksemme Cisionin kaltaisen globaalisti toimivan yrityksen. Yhteistyömme mahdollistaa mediaseuranta- ja analyysipalvelujen nostamisen Venäjällä aivan uudelle tasolle.

CisionPoint palkittiin keväällä 2011 parhaana markkinointiviestinnän ohjelmistoratkaisuna kansainvälisellä CODiE-palkinnolla . CisionPoint-verkkosovellus on käännetty kahdeksalle eri kielelle ja sitä käyttää yhteensä lähes 30 000 yritysten, järjestöjen ja yhdistysten edustajaa yli 20 maassa.

Cision Plan and Connect Finland Oy
Marketing and Product Manager
jenni.salomaa@cision.com

Tietoja Prime Time Media Groupista

Prime Time Media Group on tarjonnut mediaseuranta- ja analyysipalveluja vuodesta 2005 lähtien. Prime Timella on Venäjällä kolme toimipistettä, jotka sijaitsevat Moskovassa (pääkonttori), Murmanskissa ja Kemerovossa.

Lisätietoja (in English)

Irina Antyushina
Prime Time
Head of the Media Monitoring Department
+7 (495) 2259939
iva@prime-time.ru

Cision Plan and Connect Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2010 1,1 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistopalveluntarjoaja, joka tarjoaa markkinoiden kattavimmat palveluratkaisut lehdistötiedotukseen, sijoittajaviestintään, sosiaalisen median hallintaan, analytiikkaan, sisällön jakamiseen ja mielipidevaikuttajien tavoittamiseen. Cisionin palvelut auttavat asiakkaita tavoittamaan kohdeyleisöjä, tehostamaan kampanjointia ja vahvistamaan faktaperusteista päätöksentekoa. Cisionin palveluratkaisuihin lukeutuvat PR Newswire, Gorkana, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) ja iContact. Cision palvelee maailmanlaajuisesti yli 100 000 asiakasta 170 maassa 40 eri kielellä. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Pohjois-Amerikassa, Euroopassa, Aasiassa, Etelä-Amerikassa ja Australiassa.

Iloitsemme alkavasta yhteistyöstämme Prime Timen kanssa, sillä nyt voimme tarjota tehokkaan markkinointiviestinnän työkalumme myös alan ammattilaisille Venäjällä. Cisionin maailmanlaajuinen kokemus ja tietotaito yhdistettynä Prime Timen paikalliseen asiantuntemukseen hyödyttää varmasti asiakkaitamme.
Yann Blandy, toimitusjohtaja Cision Europe