Cisionin Content Marketing -seminaari esitteli sisältömarkkinoinnin menestystarinoita

Aamiaisseminaarin asiantuntijapuheenvuoron esitti Cision Nordicsin Sales & Marketing Director Alexander Mason.

Viestintäratkaisujen asiantuntija Cision järjesti 28.1.2014 Content Marketing -aiheisen aamiasseminaarin. Seminaarin asiantuntijapuheenvuorosta vastasi Cision Nordicsin Sales & Marketing Director Alexander Mason, joka käsitteli esityksessään kattavasti sisältömarkkinoinnin perusteita kuten eri sisältötyyppejä, jakelukanavia sekä kampanjatulosten mitattavuutta. Kuulijoille esiteltiin aamupäivän aikana myös joukko konkreettisia esimerkkejä menestyksekkäistä Content Marketing -kampanjoista. Kaikkiaan Hotel Glo Artin Jugend-salissa järjestettyyn tilaisuuteen osallistui yli 50 sisältömarkkinoinnista kiinnostunutta viestintä- ja markkinointialan ammattilaista.

Cisionin sisältömarkkinointiratkaisun
avulla sisältöä on mahdollista jakaa tuhansille suosituille sivustoille, joilla se ohjataan juuri kyseisestä aihealueesta kiinnostuneen yleisön ulottuville. Monipuolisen mittariston ansiosta kampanjoinnin tehoa on helppo mitata sekä analysoida.

Sähköposti:
Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2012 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cision Finland järjesti 28.1.2014 Content Marketing -aamiaisseminaarin, jossa esiteltiin sisältömarkkinoinnin ominaisuuksia sekä konkreettisia menestystarinoita.