Cisionin Plan & Connect -palvelut Cision Plan and Connect Finland Oy:lle

Cision Plan and Connect Finland Oy vastaa Cision Groupin Plan & Connect -palveluista Suomessa ja ilmoittaa nimitysuutisista

Viestintäratkaisujen asiantuntija Cision myi 1.7.2011 toteutetussa yrityskaupassa osan Suomen toiminnoistaan M-Brain Oy:lle. Suomessa Cisionin hallussa säilyvät Plan & Connect -palvelut, joista vastaa Cision Plan and Connect Finland Oy. Yritys on osa globaalia Cision Groupia, joten Suomessa työskentelevän tiimin tukena on laaja kansainvälinen organisaatio.

– Meillä on koossa osaava ja tuotteet hyvin tunteva tiimi huolehtimaan suomalaisten Plan & Connect -asiakkaiden palvelusta ja koulutuksesta sekä yrityksen myynti- ja markkinointitoiminnoista. Osana globaalia Cision Groupia meillä on lisäksi tukenamme suuren edelläkävijäorganisaation pitkä kokemus ja tietotaito. Asiakkaamme saavat siis henkilöhtaista palvelua omalla kielellään, mutta hyötyvät samanaikaisesti myös CisionPoint-alustan jatkuvasta kansainvälisestä tuotekehityksestä, kertoo Cision Plan and Connect Finlandin Country Manager Anu Parviainen.

Cision Plan and Connect Finland Oy tarjoaa markkinointiviestinnän ammattilaisille CisionPoint-verkkosovelluksella toimivat Plan & Connect -palvelut tehokkaaseen kampanjasuunnitteluun ja monikanavaiseen tiedotejakeluun. CisionPoint-ohjelmisto tuli markkinoille vuonna 2007 ja sen ensimmäinen suomenkielinen versio julkaistiin vuoden 2011 alussa. CisionPoint-verkkosovellus on käännetty kahdeksalle eri kielelle ja sitä käyttää yhteensä lähes 30 000 yritysten, järjestöjen ja yhdistysten edustajaa yli 20 maassa. Suomessa CisionPointia käyttävät mm. erikokoiset yritykset, järjestöt ja julkisen sektorin organisaatiot sekä viestintä- ja mainostoimistot. Keväällä 2011 CisionPoint palkittiin parhaana markkinointiviestinnän ohjelmistoratkaisuna kansainvälisellä CODiE-palkinnolla.

Nimitysuutisia Cision Plan and Connect Finland Oy:ssä

Nimityksiä 1.7.2011:

Anu Parviainen on nimitetty Country Manageriksi

Susanna Jyllinmaa on nimitetty Client Operations Manageriksi

Tanja Patronen on nimitetty Client Operations Manageriksi (äitiyslomalla)

Jenni Salomaa on nimitetty Marketing and Product Manageriksi

Maisa Hämäläinen on nimitetty Customer Operations Associateksi

Jaakko Haarala on nimitetty Account Manageriksi

Juho Itkonen on nimitetty Account Manageriksi

Cision Plan and Connect Finland Oy:n asiakastuki palvelee toimistoaikoina puhelimitse numerossa 020 786 0403 ja sähköpostitse osoitteessa tiedotepalvelu@cision.com. Henkilökohtaiset sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@cision.com.

Puh. 050 4355 635

Cision Plan and Connect Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2010 1,1 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Anu Parviainen, Country Manager Plan and Connect Finland Oy