Cisionin PR-ohjelmisto CisionPoint valittu vuoden 2012 parhaaksi verkossa toimivaksi tietokantapalveluksi

Tämänvuotinen CODiE Award on Cisionille neljäs alan arvostetuimman kansainvälisen ohjelmistokilpailun ykköstila neljän vuoden sisällä.

Viestintäpalvelujen asiantuntija Cision on ylpeä saadessaan ilmoittaa, että CisionPoint-verkkosovellus on valittu vuoden 2012 parhaaksi verkossa toimivaksi tietokantapalveluksi Best Online Business Information Service -kategorian CODiE Awardilla. CODIE Awards on PR-alan ainoa sisäinen, vuosittain järjestettävä ohjelmistokilpailu.

Software and Information Industry Association SIIA:n myöntämillä CODiE-palkinnoilla jaetaan tunnustusta , digitaalisen sisällön, yritysohjelmistojen sekä koulutusteknologian aloilla kunnostautuneille yrityksille. Best Online Business Information Service -kategoriassa palkittiin kattavimmat yritys- ja toimialakohtaiset tietokannat sekä uutissisällön tarjoava verkkopalvelu. Cisionin kanssa palkinnosta kilpailivat mm. InfoDesk, LexisNexis Group ja Zoom Information.

“Sosiaalisen median räjähdysmäinen kasvu on luonut miljoonittain uusia mielipidevaikuttajia ja tietoisia kuluttajia, jotka vaikuttavat toiminnallaan yritysten ja brändien maineeseen. Päättäjille ja markkinoinnin ammattilaisille tämä muodostaa suuren haasteen: kuinka tunnistaa nämä uuden aallon vaikuttajat sekä arvioida ja verrata heidän painoarvoaan, miten koota yhteen kaikki omasta yrityksestä käyty verkkokeskustelu, millä tavoin vuorovaikuttaa ja miten omien toimenpiteiden tehokkuutta tulisi mitata?” kuvailee Hans Gieskes, Cision AB:n presidentti ja toimitusjohtaja PR-alan nykytilannetta.

“Ohjelmistomme sydämen muodostaa PR-alan kattavin mediatietokanta, joka sisältää yksityiskohtaista tietoa sekä uusista verkkovaikuttajista että perinteisen median edustajista. Kaikkiaan globaaliin mediatietokantaamme tehdään joka päivä noin 20 000 päivitystä. Nämä tiedot integroidaan ohjelmistossa työkaluihin, jotka seuraavat, laskevat yhteen ja suodattavat sosiaalisessa mediassa käytävän keskustelun sisältöä sekä perinteisen median tarjontaa. Tästä tiedosta CisionPoint tuottaa mitattavia tuloksia”, Gieskes kertoo. ”Olemme erittäin tyytyväisiä SIIA:n työllemme antamasta tunnustuksesta.”

Vuoden 2012 CODiE Award on Cisionin neljäs ykkössija yhtä monen vuoden sisällä. CisionPoint on ehdolla myös tämän vuoden parhaaksi integroiduksi workflow-ratkaisuksi (Best Solution Integrating Content into Workflow). CisionPoint valittiin vuonna 2011 CODiE parhaaksi PR-verkkosovellukseksi ja vuonna 2009 parhaaksi verkkouutispalveluksi. Lisäksi Cisionin sosiaalisen median mittaristo voitti vuonna 2010 CODiE-palkinnon Best Social Media Aggregation Service -kategoriassa. Samana vuonna Iso-Britannian Data Publishers Association (DPA) palkitsi Cisionin vuoden parhaasta tuotekehityksestä.

Marketing and Product Manager
Cision Plan and Connect Finland Oy
Sähköposti: jenni.salomaa@cision.com
Puh. 050 4355 635

Cision Plan and Connect Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2010 1,1 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

CisionPointin Plan-mediatietokantaan tehdään globaalilla tasolla päivittäin noin 20 000 päivitystä.

Hans Gieskes, Cision AB:n presidentti ja toimitusjohtaja
Hans Gieskes, Cision AB:n presidentti ja toimitusjohtaja