CisionPointille In2 SABRE Award

Cisionin verkkosovellus sai Pohjois-Amerikassa tunnustusta analyysityökalustaan, vaikuttajatietokannastaam sekä sisältämistään wire-palveluista.

Cision nimettiin 24.1.2014 järjestetyssä gaalassa In2 SABRE Awards Insights Product or Service -palkinnon voittajaksi. In2 SABRE Awards on The Holmes Reportin isännöimä kilpailu, joka jakaa tunnustusta sisällöntuotannon, multimediaan nojautuvan tarinankerronnan sekä viestintäalan monipuolisen tutkimustiedon ja analytiikan kaltaisilla osa-alueilla. Cision palkittiin tutkimus-, analytiikka- ja oivalluskategoriassa integroidusta PR-verkkosovelluksestaan, joka kokoaa yhdelle alustalle mm. markkinoiden laajimman päivttyvän mediatietokannan, monipuolisen media-analyysityökalun sekä sisältömarkkinointiratkaisun.

"Markkinointiviestintäalan kehittyminen integroiduksi  ja useita eri kanavia yhdistäväksi toimialaksi on osoitus sekä itse alan että sen parissa työskentelevien ihmisten merkityksestä", kertoo Cisionin toimitusjohtaja Peter Granat. "On hienoa olla osa tätä kehitystä ja saada tunnustusta myös ohjelmistomme ansioista alan kehityksen välineenä", hän jatkaa.

Palkintoraatiin kuului mm. Golin Harrisin, Weber Shandwickin, Skypen, Ketchumin ja Visan henkilöstöä. Muita tämänvuotisessa In2 SABRE Awards -tilaisuudessa palkittuja yrityksiä olivat MWW Group, Allison + Partners, Text 100, Ogilvy PR, Olson Engage ja Mbooth. "In2 SABRE Awards juhlistaa Pohjois- Amerikan parhaita sisällöntuotantoon ja verkostoitumiseen suunnattuja ratkaisuja", Peter Granat toteaa. "Palkittujen yritysten kaliiberin huomioiden voimme todeta olevamme hyvässä seurassa. Tavoitteenamme onkin jatkaa kasvua sekä PR-alan mukana että sen hyväksi."

CisionPoint-verkkosovellus tuli markkinoille vuonna 2007 ja sen ensimmäinen suomenkielinen versio julkaistiin vuoden 2011 alussa. CisionPoint on saatavilla yhdeksällä eri kielellä ja sitä käyttää noin 30 000 yritysten, järjestöjen ja yhdistysten edustajaa yli 20 maassa. Suomessa CisionPointia käyttävät mm. erikokoiset yritykset ja julkisen sektorin organisaatiot sekä järjestöt ja viestintä- ja markkinointitoimistot.

Sähköposti: jenni.salomaa@cision.com
Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2012 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cisionin CisionPoint-verkkosovellus palkittiin In2 SABRE Awardilla analyysityökalustaan, vaikuttajatietokannastaam sekä sisältämistään wire-palveluista

On hienoa olla osa markkinointiviestintäalan kehitystä ja saada tunnustusta myös ohjelmistomme ansioista alan kehityksen välineenä.
Peter Granat, toimitusjohtaja, Cision
Peter Granat, toimitusjohtaja, Cision