CisionWire-uutissivuston verkko-osoite uudistui

Viestinnän ammattilaisia, median edustajia ja kuluttajia palveleva uutissivusto sai uuden verkko-osoitteen 16.2.2013.

Viestintäpalvelujen kansainvälisen asiantuntijan Cisionin ylläpitämän CisionWire-uutissivuston eri kieliversioiden verkko-osoitteet uudistuivat 16.2.2013. Uudistuksen myötä sivustolla julkaistavien tiedotteiden tavoittavuus ja hakukoneoptimointi paranevat entisestään. Suomenkielisen CisionWire-sivuston uusi verkko-osoite on news.cision.com/fi.

”Uudistus ei aiheuta sivuston palvelujen käyttäjille toimenpiteitä, vaan kaikki aiemmin CisionWire-sivustolla julkaistut tiedotteet säilyvät automaattisesti täysin ennallaan omissa uutishuoneissaan”, kertoo Cision Finlandin tuotepäällikkö Tanja Patronen. ”Aiemmin julkaistuihin tiedotteisiin pääsee edelleen samojen linkkien kautta kuin ennenkin, sillä vanhat url:t ohjautuvat uuteen news.cision.com/fi -osoitteeseen. CisionWire-uutissivusto siis toimii aivan kuten ennenkin, vain sivuston ja uutishuoneiden url:t ovat muuttuneet. Jatkossa esimerkiksi Cision Finlandin oma uutishuone löytyy osoitteesta news.cision.com/fi/cision-finland-oy”, Patronen jatkaa.

Tietoa CisionWiresta
CisionWire on hakukoneoptimoitu uutis- ja tiedotejakelusivusto, jota käyttää Suomessa tiedotejulkaisuunsa tällä hetkellä yli 200 yritystä, yhteisöä ja organisaatiota. CisionWiren kautta tiedotteita voi jakaa myös keskeisissä sosiaalisen median kanavissa kuten Facebookissa, Twitterissä ja LinkedInissä. CisionWiren suomenkielisellä uutissivustolla vierailee kuukausittain yli 50 000 yksittäistä kävijää.

Marketing Manager, Cision Finland Oy

Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2011 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

CisionWire on hakukoneoptimoitu uutis- ja tiedotejakelusivusto, jota käyttää Suomessa tiedotejulkaisuunsa yli 200 eri aloilla toimivaa yritystä ja organisaatiota.
Suomenkielisen CisionWire-uutissivuston verkko-osoite on 16.2.2013 alkaen www.news.cision.com/fi.

Uudistus ei aiheuta sivuston palvelujen käyttäjille toimenpiteitä, vaan kaikki aiemmin CisionWire-sivustolla julkaistut tiedotteet säilyvät automaattisesti täysin ennallaan omissa uutishuoneissaan.
Tanja Patronen, tuotepäällikkö, Cision Finland Oy
CisionWire-uutissivusto toimii aivan kuten ennenkin, vain sivuston ja uutishuoneiden url:t ovat muuttuneet. Jatkossa esimerkiksi Cision Finlandin oma uutishuone löytyy osoitteesta news.cision.com/fi/cision-finland-oy.
Tanja Patronen, tuotepäällikkö, Cision Finland Oy