Fondia ja Cision viestinnän kumppaneiksi

Lakipalveluyritys Fondia Oyj ja maailman johtava tiedotejakelija Cision ovat sopineet yhteistyöstä viestintäpalveluissa.

Yhteistyösopimuksen myötä Fondialla on käytössään Cisionin ylläpitämä Suomen ja Ruotsin mediatietokanta, joka sisältää yli 15 000 toimittajan yhteystiedot. Cision jakelee jatkossa Fondian yhtiö- ja lehdistötiedotteet sekä medialle että First North Helsinki -markkinapaikalle.

- Cision teki meihin vaikutuksen vakuuttavalla tarjoomallaan ja asiakaslähtöisen ketterällä toimintatavallaan, toteaa Fondian perustaja ja kaupallinen johtaja Marianne Saarikko Janson.

- Maailman johtavana viestinnän alan yrityksenä olemme luonnollinen kumppani pörssitiedotejakelua tarvitseville yhtiöille ja voimme tarjota alan parasta osaamista listautuville yrityksille. Fondia vahvistaa asemaamme suomalaisten pörssiyritysten keskuudessa, kommentoi Cisionin maajohtaja Arttu Sipilä

Yhteyshenkilöt medialle:

Arttu Sipilä
Maajohtaja, Cision Finland Oy
arttu.sipila@cision.com

Marianne Saarikko Janson
Kaupallinen johtaja, Fondia Oyj
msj@fondia.com

Fondia Oyj lyhyesti:

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa ja Virossa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2016 noin 14,9 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 100 työntekijää. www.fondia.fi

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistoyritys, jonka ratkaisut palvelevat viestinnän ammattilaisia maailmanlaajuisesti. Cision tarjoaa alan kattavimmat tiedottamisen, sosiaalisen median hallinoinnin sekä analytiikan työkalut viestinnän toimenpiteiden suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen. Cisionin alla toimivat myös Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) sekä iContact. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Kanadassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Portugalissa, Ruotsissa, Suomessa ja Kiinassa. Cision Finland Oy vastaa Cisionin palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Tutustu Cisionin kotisivuihin osoitteessa http://www.cision.fi tai seuraa Cisionia Twitterissä @CisionFinland ja LinkedInissä.

Cision teki meihin vaikutuksen vakuuttavalla tarjoomallaan ja asiakaslähtöisen ketterällä toimintatavallaan.
Fondian perustaja ja kaupallinen johtaja Marianne Saarikko Janson.