Kumppanuus Taboolan kanssa tuo Cisionin sisältömarkkinointiratkaisun ulottuville yli 300-miljoonaisen yleisön

Yhteistyö mahdollistaa kuvapohjaisen sisällön jakamisen Cision Content Marketing Suiten avulla tuhansille seuratuille sivustoille.

Cision ja sisältömarkkinointipalvelujen edelläkävijä Taboola käynnistävät yhteistyön, joka antaa Cisionin asiakkaille mahdollisuuden tavoittaa uusia kohdeyleisöjä mm. New York Timesin, Huffington Postin, USA Todayn ja Timen kaltaisilla sivustoilla.

"Taboolan visiona on aina ollut yhdistää käyttäjät heitä kiinnostavaan sisältöön riippumatta siitä missä he ovat ja mitä alustaa he käyttävät", kertoo Taboolan toimitusjohtaja Adam Singolda. "Kumppanuus Cisionin kanssa on luonnollinen kehitysaskel tässä visiossa, koska se yhdistää Cisionin laadukkaan asiakaskunnan ennennäkemättömän laajan yleisön kanssa.”

Yhteistyön myötä Taboola auttaa Cisionia jakamaan asiakkaidensa sisältöä tuhansille premium-sivustoille visuaalisia apukeinoja hyödyntäen. Taboolan käyttämä teknologia optimoi sisällön sijoittamisen kunkin käyttäjän yleiseen kiinnostukseen perustuen. Tämä tarkoittaa sitä, että Cisionin tuottama ja Taboolan jakama sisältö ohjataan aina kaikkein sopivimpien käyttäjien ulottuville.
"Kuvien, videon ja rikkaan sisällön kautta kerrotut tarinat ovat aina olleet paras tapa houkutella yleisön huomio. Taboolan ainutlaatuisen teknologian avulla asiakkaamme voivat nyt käyttää multimediaa tarinansa vahvistamiseen ja tavoittaa verkostoomme lukeutuvien tuhansien sivustojen välityksellä miljoonia uusia lukijoita ”, toteaa Cisionin toimitusjohtaja Peter Granat.

Cision Content Marketing Suite auttaa yrityksiä toteuttamaan sisältömarkkinointia sekä analysoimaan kampanjanjoinnin tuloksia. Palvelu on saatavilla CisionPoint-verkkosovelluksen tilaajille. Lisätietoja ratkaisun ominaisuuksista löytyy Cision US:n kotisivuilta: http://us.cision.com/content-marketing.

Marketing Manager, Cision Finland Oy

Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2012 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cisionin Content Marketing Suite mahdollistaa sisällön jakamisen esim. New York Timesin, Huffington Postin, USA Todayn ja Timen kaltaisille suosituille sivustoille.
Yhteistyö Taboolan kanssa tuo Cisionin Content Marketing Suite -ratkaisun käyttäjien ulottuville jopa 300-miljoonaisen yleisön.

Kuvien, videon ja rikkaan sisällön kautta kerrotut tarinat ovat aina olleet paras tapa houkutella yleisön huomio. Taboolan ainutlaatuisen teknologian avulla asiakkaamme voivat nyt käyttää multimediaa tarinansa vahvistamiseen ja tavoittaa verkostoomme lukeutuvien tuhansien sivustojen välityksellä miljoonia uusia lukijoita.
Peter Granat, toimitusjohtaja, Cision AB
Taboolan visiona on aina ollut yhdistää käyttäjät heitä kiinnostavaan sisältöön riippumatta siitä missä he ovat ja mitä alustaa he käyttävät. Kumppanuus Cisionin kanssa on luonnollinen kehitysaskel tässä visiossa, koska se yhdistää Cisionin laadukkaan asiakaskunnan ennennäkemättömän laajan yleisön kanssa.
Adam Singolda, toimitusjohtaja, Taboola