Lemmikkiblogien Top 10 -lista Suomessa kesäkuussa 2017

Cisionin kuukausittaisen blogilistauksen aiheena on toukokuussa lemmikit. Suomen suosituin lemmikkiblogi kesäkuussa 2017 on Naukulan kerho.

Listan kärkipaikan vienyt  Naukulan kerho  on kissablogi, jossa seurataan eurooppalaiskissaserkusten seikkailuja. Listauksen toiseksi tuli  Pikku Punapippuri  , jonka kirjoittaja bloggaa Oulussa asuvasta kissasta. Kolmanneksi tuli  Jillan blogi , jossa seurataan elämää ja hevosta Uudellamaalla.

TOP 10:

1.  Naukulan kerho

2.  Pikku Punapippuri

3.  Jillan blogi

4.  Tassulinna

5.  Trio MiuMau & Herran Nilsson

6.  .mustaa valkoisella

7.  Muuliprojekti

8.  Iivari Määräkoera

9.  Ketunpojan kolossa

10.  Ride love laugh

Lähde: Cision Finland Oy

Cisionin menetelmä yhdistää sosiaalista mediaa ja verkkonäkyvyyttä. Viimeisimmän kuukauden osalta arvioidaan blogin linkityksiä, päivitystiheyttä sekä lukijoiden ja bloggaajan välistä vuorovaikutusta. Sosiaalisessa mediassa arvioidaan eri kanavien seuraajamääriä sekä kuukausitasolla tykkäyksiä, jakoja ja kommentteja. Kehitämme jatkuvasti sosiaalisen median tutkimusmenetelmiämme sekä arvoimme uusia mittareita ja tietolähteitä. Pyrimme mittauksissa mahdollisimman täsmälliseen lopputulokseen.

Cisionin määritelmän mukaan blogin tunnistaa kolmen ominaisuuden perusteella: sen sisältö on käänteisessä kronologisessa järjestyksessä, sisältöä luovat yksilöt tai tunnistettavien yksilöiden joukko ja sisältö on käyttäjien kommentoitavissa. Cision määrittelee blogin kotimaaksi sen, missä sen kirjoittajan voidaan olettaa asuvan. Jotkut sivut käyttävät .fi-verkkotunnusta, toiset paikannetaan kielen perusteella.

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistoyritys, jonka ratkaisut palvelevat viestinnän ammattilaisia maailmanlaajuisesti. Cision tarjoaa alan kattavimmat tiedottamisen, sosiaalisen median hallinoinnin sekä analytiikan työkalut viestinnän toimenpiteiden suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen. Cisionin alla toimivat myös Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) sekä iContact. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Kanadassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Portugalissa, Ruotsissa, Suomessa ja Kiinassa. Cision Finland Oy vastaa Cisionin palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Tutustu Cisionin kotisivuihin osoitteessa http://www.cision.fi tai seuraa Cisionia Twitterissä @CisionFinland  ja LinkedInissä .

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistopalveluntarjoaja, joka tarjoaa markkinoiden kattavimmat palveluratkaisut lehdistötiedotukseen, sijoittajaviestintään, sosiaalisen median hallintaan, analytiikkaan, sisällön jakamiseen ja mielipidevaikuttajien tavoittamiseen. Cisionin palvelut auttavat asiakkaita tavoittamaan kohdeyleisöjä, tehostamaan kampanjointia ja vahvistamaan faktaperusteista päätöksentekoa. Cisionin palveluratkaisuihin lukeutuvat PR Newswire, Gorkana, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) ja iContact. Cision palvelee maailmanlaajuisesti yli 100 000 asiakasta 170 maassa 40 eri kielellä. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Pohjois-Amerikassa, Euroopassa, Aasiassa, Etelä-Amerikassa ja Australiassa.