Nimitysuutinen Cision Finland Oy:ssä: Arttu Sipilästä uusi Country Manager

Cision Finland Oy sai 1.6.2014 uuden Country Managerin, kun Arttu Sipilä aloitti yrityksen Suomen toiminnoista vastaavana johtajana. Aiemmin Gapps Oy:n myyntijohtajana toiminut Sipilä seuraa tehtävässä vuodesta 2011 toiminutta Anu Parviaista.

Arttu Sipilällä (KTM) on vahva myynnillinen tausta ja hän on Gapps Oy:n ohella työskennellyt mm. Salesforcen ja Meltwaterin kaltaisissa markkinointi- ja viestintäratkaisuihin erikoistuneissa SaaS-yrityksissä.

Hän suhtautuu innolla uuteen pestiinsä dynaamisen kasvuyrityksen peräsimessä. ”Cisionilla on pitkä historia ja vakaa maine Suomessa. Tuomme kesän aikana media- ja SoMe-seurantapalvelumme takaisin Suomen markkinoille täydentämään CisionPoint-verkkosovelluksemme tiedotejakelutyökalua sekä mediatietokantaa”, Arttu Sipilä kertoo Cisionin lähitulevaisuuden näkymistä. ”Olemme heinäkuusta alkaen ainoa kotimainen toimija, joka pystyy tarjoamaan sekä tiedotepalvelut että media- ja SoMe-seurantaratkaisut yhden verkkoportaalin alta. Tämä tulee olemaan merkittävä etu asiakkaillemme”, hän toteaa.

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2013 0,9 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cision (NYSE: CISN) on maailman johtava viestintäalan ohjelmistopalveluntarjoaja. Cisionin palvelut mahdollistavat vaikuttajien tunnistamisen, kohdennetun sisällön luomisen ja jakamisen juuri oikealle kohderyhmälle. Ja lopuksi vaikutuksen ja medianäkyvyyden mittaamisen. Cisionilla työskentelee yli 3 000 työntekijää yli 15 maassa ympäri maailmaa. Lue lisätietoa Cisionin palkituista palveluista osoitteessa http://www.cision.fi ja seuraa Twitterissä @CisionFinland.

Arttu Sipilä aloittaa Cision Finland Oy:n Country Managerina 2.6.2014.
Globaaliin Cision Groupiin kuuluva Cision Finland Oy vastaa palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastukitoiminnoista Suomessa.

Cisionilla on pitkä historia ja vakaa maine Suomessa. Tuomme kesän aikana media- ja SoMe-seurantapalvelumme takaisin Suomen markkinoille täydentämään CisionPoint-verkkosovelluksemme tiedotejakelutyökalua sekä mediatietokantaa.
Arttu Sipilä, Country Manager, Cision Finland Oy
Olemme heinäkuusta alkaen ainoa kotimainen toimija, joka pystyy tarjoamaan sekä tiedotepalvelut että media- ja SoMe-seurantaratkaisut yhden verkkoportaalin alta. Tämä tulee olemaan merkittävä etu asiakkaillemme.
Arttu Sipilä, Country Manager, Cision Finland Oy