Nimitysuutisia Cision Finland Oy:ssä

Patrik Pihlman on nimitetty Customer Success Manageriksi 1.8.2015 alkaen. Patrik siirtyi uuteen tehtäväänsä Cisionin myyntitiimistä, jossa hän on työskennellyt marraskuusta 2013 lähtien.

Heini Pekkala, Jesse Pärnänen ja Johannes Rundgren
on nimitetty Junior Account Managereiksi 1.8.2015 alkaen. Heini, Jesse ja Johannes työskentelevät Cisionin myyntitiimissä mm. sosiaalisen median hallintaan sekä tiedotejakeluun liittyvien palvelujen parissa.

Cision Finlandin henkilöstön esittely on luettavissa kokonaisuudessaan yrityksen kotisivuilla .

Sähköposti:
jenni.salomaa@cision.com
Puhelin: 050 4355 635

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistoyritys, jonka ratkaisut palvelevat viestinnän ammattilaisia maailmanlaajuisesti. Cision tarjoaa alan kattavimmat tiedottamisen, sosiaalisen median hallinoinnin sekä analytiikan työkalut viestinnän toimenpiteiden suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen. Cisionin alla toimivat myös Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) sekä iContact. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Kanadassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Portugalissa, Ruotsissa, Suomessa ja Kiinassa. Cision Finland Oy vastaa Cisionin palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Tutustu Cisionin kotisivuihin osoitteessa http://www.cision.com tai seuraa Cisionia Twitterissä @CisionFinland.

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistopalveluntarjoaja, joka tarjoaa markkinoiden kattavimmat palveluratkaisut lehdistötiedotukseen, sijoittajaviestintään, sosiaalisen median hallintaan, analytiikkaan, sisällön jakamiseen ja mielipidevaikuttajien tavoittamiseen. Cisionin palvelut auttavat asiakkaita tavoittamaan kohdeyleisöjä, tehostamaan kampanjointia ja vahvistamaan faktaperusteista päätöksentekoa. Cisionin palveluratkaisuihin lukeutuvat PR Newswire, Gorkana, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) ja iContact. Cision palvelee maailmanlaajuisesti yli 100 000 asiakasta 170 maassa 40 eri kielellä. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Pohjois-Amerikassa, Euroopassa, Aasiassa, Etelä-Amerikassa ja Australiassa.

Cision Finland Oy vastaa Cisionin johtavien viestintäpalvelujen myynnistä, markkinoinnista sekä asiakastuesta Suomessa.