Olvi valitsi Cisionin mediasuhdekumppanikseen

Panimo- ja virvoitusjuomavalmistaja Olvi on valinnut mediasuhdekumppanikseen Cisionin. Solmitun yhteistyösopimuksen myötä Cision vastaa Olvin tiedotteiden jakamisesta medialle.

- Nykyisessä nopeasti muuttuvassa mediakentässä toimittajakontaktien ylläpito on vaikeaa. Vertailimme eri vaihtoehtoja ja Cisionin mediatietokanta osoittautui parhaaksi, kommentoi Olvin markkinointijohtaja Olli Heikkilä. Cision on maailman suurin tiedotejakelija ostettuaan viime vuoden joulukuussa amerikkalaisen PR Newswiren.- Tiedotejakelun ulkoistaminen on maailmalla kasvava trendi ja myös yhä useampi suomalaisyritys on päätynyt ostamaan mediasuhteet ulkoa, kommentoi Cisionin Senior Advisor Juhani Levola. - Olvi vahvistaa asemaamme suurten suomalaisten kuluttajabrändien keskuudessa.

Juhani Levola
Senior Advisor

Cision (NYSE: CISN) on maailman johtava viestintäalan ohjelmistopalveluntarjoaja. Cisionin palvelut mahdollistavat vaikuttajien tunnistamisen, kohdennetun sisällön luomisen ja jakamisen juuri oikealle kohderyhmälle. Ja lopuksi vaikutuksen ja medianäkyvyyden mittaamisen. Cisionilla työskentelee yli 3 000 työntekijää yli 15 maassa ympäri maailmaa. Lue lisätietoa Cisionin palkituista palveluista osoitteessa http://www.cision.fi ja seuraa Twitterissä @CisionFinland.