Outbrain Cisionin kumppaniksi sisältömarkkinoinnin toteutukseen

Kumppanuus mahdollistaa sisällön jakamisen Cisionin Content Marketing Suite -ratkaisulla yli 90 000 blogiin ja verkkojulkaisuun

Vastauksena markkinointi- ja viestintäalan jatkuvasti kasvavaan tarpeeseen tavoittaa uusia kohderyhmiä Cision käynnistää yhteistyön sisältömarkkinointipalveluihin erikoistuneen Outbrainin kanssa. Cisionin Content Marketing Suite -työkalu mahdollistaa yrityksen liiketoiminnan edistämiseen tähtäävän ja samanaikaisesti lukijaansa hyödyttävän, informoivan tai viihdyttävän sisällön jakamisen CNN:n, NBC Newsin ja Rolling Stonen kaltaisille suosituille sivustoille. Uuden yhteistyön myötä työkalun käyttäjien tuottamaa laadukasta sisältöä on mahdollista jakaa suositeltuina artikkelilinkkeinä Outbrainin laajalle, yli 90 000 blogia ja verkkojulkaisua kattavalle verkostolle. Lisäksi Outbrainin Amplify -palvelu kartoittaa sisällölle sopivia kohdeyleisöjä ja optimoi suositeltuja sisältölinkkejä niiden keräämien lukijamäärien sekä kävijäliikenteen perusteella. Koska Cisionin Content Marketing Suite on yhdistettävissä yrityksen käytössä olevaan Google Analytics -tiliin, on ratkaisun avulla toteutetun sisältömarkkinoinnin tehoa helppo seurata esimerkiksi yksittäisten kävijöiden, sivukatselujen ja klikkausten lukumäärän avulla.

"Sisältömarkkinoinnin edelläkävijöinä olemme erittäin tyytyväisiä uuteen yhteistyökumppanuuteemme Cisionin kanssa”, toteaa Gregg Freishtat, Outbrainin Strategic Alliances -johtaja. "Cision tarjoaa asiakkailleen monipuolisia ratkaisuja erilaisten tarinoiden ja sisältöjen kertomiseen ja levittämiseen. Me puolestamme voimme auttaa viestien vahvistamisessa sekä tärkeimpien kohdeyleisöjen tavoittamisessa.”

"Monet markkinointiviestinnän ammattilaiset ovat noudattaneet järjestelmällistä sisältömarkkinointistrategiaa jo pidempään, kun taas toiset ovat vasta aloittamassa sisältöjen systemaattisen tuotannon ja jakamisen parissa”, kertoo Cisionin toimitusjohtaja Peter Granat. "Käynnistimme yhteistyön Outbrainin kanssa tuodaksemme Content Marketing Suite -ratkaisuumme lisäulottuvuuksia, joiden avulla asiakkaamme voivat sekä sitouttaa olemassa olevaa yleisöään että tavoittaa uutta potentiaalista asiakaspohjaa.

Cisionin Content Marketing Suite on saatavilla CisionPoint-verkkosovelluksen tilaajille. Lisätietoja ratkaisun ominaisuuksista löytyy Cision US:n kotisivuilta: http://us.cision.com/content-marketing

Sähköposti:
Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2012 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cisionin Content Marketing Suite mahdollistaa sisällön jakamisen ja sen tavoittavuuden vahvistamisen laajalti seurattujen sivustojen kuten esim. BBC:n, NBC:n ja Reutersin kautta.
Yhteistyö Outbrainin kanssa tuo Cisionin Content Marketing Suite -ratkaisun käyttäjien ulottuville yli 90 000 blogia ja verkkojulkaisua.

Peter Granat, toimitusjohtaja, Cision AB
Gregg Freishtat, Strategic Alliances -johtaja, Outbrain