Project Mama -blogi tarjoaa vertaistukea ja verbaalivirtuositeettia

Cisionin äitiysblogilistauksen ykkönen Project Mama sai alkunsa työtovereiden antamana äitiyslomalahjana vuonna 2007. Äitiyttä ja perhe-elämää moniulotteisesti postauksissaan käsittelevä blogi tarjoaa kirjoittajalleen mahdollisuuden sekä antaa että vastaanottaa vertaistukea.

Cisionin huhtikuun blogilistaukseen koottiin maailmalla huippusuosittujen äitiysblogien kotimainen kymmenen kärki. Ykkössijalle nousseen Project Mama -blogin pitäjän Katjan mukaan parasta bloggaamisessa on vuorovaikutteinen vertaistuki lukijoiden kanssa. Bloggaaja iloitseekin sekä onnistuessaan naurattamaan seuraajiaan että vastaanottaessaan verbaalivirtuooseiksi kuvailemiltaan lukijoilta napakoita kommentteja. Ykköstila Suomen suosituimpien äitiysblogien listalla tuli kuitenkin täytenä yllätyksenä. ”En olisi ikinä uskonut, että friikkisirkuksemme kiinnostaa näin laajaa yleisöä”, Katja toteaa.

Tyylilajikseen sarkasmin mainitseva bloggaaja kertoo saavansa lukijapalautetta laidasta laitaan. Toisia blogin tyyli ei miellytä, mutta vastaavasti monet lukijat kiittelevät hyvistä nauruista. Omannäköinen ja aidon tinkimätön tyyli onkin Katjalle tärkeä kriteeri myös blogeja seuratessa. ”Seuraan kaikenlaisia blogeja, paitsi muotigenreä. Arvostan persoonaa, aitoutta ja asennetta, oli tyylilaji sitten asiaa tai viihdettä”, hän kertoo omien suosikkiblogiensa ominaisuuksista.

Cision (NYSE: CISN) on maailman johtava viestintäalan ohjelmistopalveluntarjoaja. Cisionin palvelut mahdollistavat vaikuttajien tunnistamisen, kohdennetun sisällön luomisen ja jakamisen juuri oikealle kohderyhmälle. Ja lopuksi vaikutuksen ja medianäkyvyyden mittaamisen. Cisionilla työskentelee yli 3 000 työntekijää yli 15 maassa ympäri maailmaa. Lue lisätietoa Cisionin palkituista palveluista osoitteessa http://www.cision.fi ja seuraa Twitterissä @CisionFinland.

Project Mama -blogi sijoittui Cisionin Suomen äitiysblogeista kokoaman top 10 -listauksen kärkeen.
Cision listaa kuukausittain Suomen suosituimmat blogit. Tutustu blogilistauksiin kotisivuilllamme: http://fi.cision.com/Tietopankki/Top-10--blogit/Top-blogit-Suomessa/.